GP van Japan

en wat doet rossi nu rijd melandri eraf een andere coureur zou gelijk een boete krijgen maar nee het is rossi hopen dat melandri oke is


ho, ho. Het is niet alleen maar Rossi zijn fout denk ik, Melandri remde hard en klapte vol de bocht in...

weet je... Ik heb zo'n voorgevoel dat rossi eraf gaat deze race :X

nog een paar uurtjes en dan is het zover *O*

O-)

Had ik even gelijk daarzo :) (alleen had ik liever geen gelijk gehad... |( )
 
Was in mijn ogen een fout van rossi....wat hij wou kon gewoon niet.

Race incidentje....kan iedereen gebeuren toch.

Maar wel gaaf voor capirossi en ducati *O*
 
*O* *O* *O* Eindelijk weer Capirossi op de eerste plaats! :} :} :) :) Is zelfs Gibernau voorbij in het klassement. En Biaggi gaat ook steeds beter, en is constant.

Bij Kawa hebben ze weer een paar blokjes te assembleren in een weekje, kunnen beter mijn blokje overnemen tegen een zacht prijsje. :+

Rossi weer op dezelfde manier als in Jerez begin dit jaar, is wel een beetje jammer. Hopen dat Melandri niets ergs mankeert. -O-

Die Luthi en Gadea, tering wat was er ontzettend niets meer over van die brommers. Lijkt me ook niet erg lekker zo'n motor tegen je benen. -O-
 
Fantastisch voor Capirex!!! Biaggi ook :}

Foutje van Rossi, lijkt me duidelijk. Een race incident, maar wel een duidelijke fout van Rossi lijkt mij. Daarmee dus sneu voor Melandri en hoop dat hij fit genoeg zal zijn voor de volgende race.

Jammer van Lorenzo. Hij rijdt super agressief en dat mag ik opzich graag zien. Werd helaas dus (weer) niet beloont.

Kallio heeft weer mazzel gehad en Luthi ook (qua punten dan).
Verbaasinwekkend hoe Gadea gewoon opstapt en over dat muurtje springt...

Xaus vind ik de laatste tijd trouwens ook erg slecht.

Als Jurgen had meegedaan had hij weer dik punten kunnen pakken _O- _O- _O- _O- _O- (achter Battaini dan he }) }) ;) ;) ;) )
 
Capirossi :}

He wat jammer dat Rossi niet heeft gewonnen :+

Balen van Gibernau '(

Wat een race })

Zo mag elke race wel zijn alleen dan met wat minder valpartijen.
Heeft er iemand nog filmpjes van de race?
 
Ook al ben ik absoluut niet voor Capirossi en wel voor Biaggi..
Capirossi :} :} :}
Biaggi ook niet slecht gedaan dacht ik zo *O*
Tamada, had er iets meer van verwacht maar toch goed :}
 
hoera voor capirossi met zijn ducati en max tweede


en wat doet rossi nu rijd melandri eraf een andere coureur zou gelijk een boete krijgen maar nee het is rossi hopen dat melandri oke is
Heeft Melandri zelf een boete gekregen toen hij in Donnington Bayliss eraf reed?? Zulke dingen gebeuren gewoon bij racen, ik hoop ook dat ie OK is, heeft geloof ik iets aan zn hiel maar gelukkig geen breuken!
Lorenzo die in de 250 DeAngelis eraf reed heeft wel een race-ban gekregen!
 
Zelfe als in Jereze hè, alleen hier ging et niet goed. Rossi ziet geen gaatjes, hij maakt ze. En soms lukt dat heel goed, en wint ie er races mee. maar soms gaat et ook niet goed, zoals nu...


Maareuh, Capirossi en Biaggi :} :} :}
 
Zelfe als in Jereze hè, alleen hier ging et niet goed. Rossi ziet geen gaatjes, hij maakt ze. En soms lukt dat heel goed, en wint ie er races mee. maar soms gaat et ook niet goed, zoals nu...


Maareuh, Capirossi en Biaggi :} :} :}


Dat kan...maar dit was een iets andere situatie dan in jerez, dit was niet de laatste bocht/ronde, het was geen bedreiging voor rossi. Dus het risico dat Rossi in Jerez nam, was om het maar zo te zeggen, rendabeler dan wanneer hij dat hier zou doen. Ik denk dat Rossi dat zelf ook wel bedacht en nog zo'n actie in deze wedstrijd op dit moment achterwege liet.
Capirossi deed precies hetzelfde in deze wedstrijd bij biaggi (volgens mij de laatste inhaalactie), alleen pakte het bij hem wel goed uit. Melandri stuurde op een gegeven moment in, Rossi was met zijn actie te laat. Het was een fout van Rossi, die ook de kampioenen kunnen maken. Al zijn we dit seizoen nog zo gewend dat hij dat niet doet.
 
Heel erg goed van Capirossi! *O*

Maar Melandri ;( ;( ;(
Ik zou zeggen: race accident.
Rossi heeft ook netjes z'n excuses aangeboden dus kan gebeuren lijkt me. Wel heel erg jammer... Dan de volgende race maar wereldkampioen (kan dat rekenkundig gezien?)!
 
Stomstomstom! Gelukkig maar dat het vrienden zijn..

Ik vind het vooral erg kut voor Marco, voor z'n kampioenschap.. Verdient 'ie niet!

“Tijdens de eerste 50m remmen reden we exact dezelfde snelheid, dus er was geen waarschuwing dat het mis zou kunnen gaan, maar hij kon veel sneller snelheid minderen dan ik en ik kon hem niet meer ontwijken. Je kunt het niet zo goed zien op televisie, maar ik probeerde hem zelfs helemaal niet te passeren, het gebeurde gewoon. Ik heb Marco mijn verontschuldigingen aangeboden en hij zei ‘het gebeurt’. Nu maak ik me wel wat zorgen over hem en ik hoop gewoon dat het goed met hem is.”

En dan die enorme klapper van Lüthi en vooral Gadea in de 125.. tsjömigdepömig!
Hopen voor Lüthi dat zijn beide enkels volgende week weer kunnen.. ik vrees van niet..
Simoncelli heb ik even gemist :?
Uitgevallen las ik net, ronde 6..

250 was gaaf! Wat een gast, die Lorenzo! Ging ook weer TE raar!
Erg knap van Dani, hulde!

Volgende week weer, en WEER zo kut-vroeg! Ik ben alleen opgestaan voor de GP om 6.45uur.. 2takt live tijden werden mij te gek!
Na de 125-herhaling dacht ik: "Toch nog maar even het bed opzoeken.."
Meteen van de wereld en tot het middaguur doorgepit 8-) Ik ben en blijf geen vroege vogel!
 
Heel erg goed van Capirossi! *O*

Maar Melandri ;( ;( ;(
Ik zou zeggen: race accident.
Rossi heeft ook netjes z'n excuses aangeboden dus kan gebeuren lijkt me. Wel heel erg jammer... Dan de volgende race maar wereldkampioen (kan dat rekenkundig gezien?)!

Waar ik benieuwd naar ben, stel et was Biaggi of Gibernau die Melandri had omver genokt, had je dan ook zo bescheiden gepost? O-)
 
Zelfe als in Jereze hè, alleen hier ging et niet goed. Rossi ziet geen gaatjes, hij maakt ze. En soms lukt dat heel goed, en wint ie er races mee. maar soms gaat et ook niet goed, zoals nu...


Maareuh, Capirossi en Biaggi :} :} :}

was niet netjes van rossi,en weet ie zelf ook,er was gewoon geen ruimte...maar over crashes gesproken..bol d,or gezien?? rijder gaat staan,kijkt tussen zijn benen door naar achter,gaat weer zitten en slaat vervolgens achterover :? :? :?
 
Eindelijk krijgt Byrne een kans op een goede machine. Hij rijdt komende 2 wedstrijden op een Pons Honda! Dat kan nog leuk worden. *O*

Gelukkig heeft Melandri alleen maar wat kneuzingen, dus die stapt volgende week wel weer op *O* *O*

Lorenzo is een weekje uitgesloten van deelname, en hij ging zo lekker -O- :+
 
Rossi was een beetje aan t kleuten de hele wedstrijd al, maar hier legt hij uit hoe het kon gebeuren... ik vind het allemaal wel jammer voor beide mannen, Melandri ging zo goed
 
nou ik heb het allemaal gemist :( .
En waarom nou zal ik ff zeggen.
eurosport had via de mail gestuurd programma van zondag en daar stond start moto gp om 08.15
dus ik de wekker zetten om 0800 en lkkr euro aan is er 125cc
what the ach ja ik kijken dikke crasch met luthi.
ga ff naar toilet kom terug endurance race wat gaan we nu krijgen!!!!!!!!
geen beker ofzo????
en de endurance zou pas om 09.15 beginnen.
wie kan mij vertellen hoe laat de moto gp kwam of begon.
en voel me helemaal klote nu ik die verhalen hoor aaaaaaaaaaaaaah!!!!.

aan de andere kant had ik nu maar om 0500 de wekker gezet
:?
 
Heeft Melandri zelf een boete gekregen toen hij in Donnington Bayliss eraf reed?? Zulke dingen gebeuren gewoon bij racen, ik hoop ook dat ie OK is, heeft geloof ik iets aan zn hiel maar gelukkig geen breuken!
Lorenzo die in de 250 DeAngelis eraf reed heeft wel een race-ban gekregen!

Of toen 'ie Barros eraf reed in Laguna Seca -O-
 
nou ik heb het allemaal gemist :( .
En waarom nou zal ik ff zeggen.
eurosport had via de mail gestuurd programma van zondag en daar stond start moto gp om 08.15
dus ik de wekker zetten om 0800 en lkkr euro aan is er 125cc
what the ach ja ik kijken dikke crasch met luthi.
ga ff naar toilet kom terug endurance race wat gaan we nu krijgen!!!!!!!!
geen beker ofzo????
en de endurance zou pas om 09.15 beginnen.
wie kan mij vertellen hoe laat de moto gp kwam of begon.
en voel me helemaal klote nu ik die verhalen hoor aaaaaaaaaaaaaah!!!!.

aan de andere kant had ik nu maar om 0500 de wekker gezet
:?


Maandagochtend zendt eurosport de MotoGP nog een keer uit. Ik heb de MotoGP vanmiddag in de herhaling gezien. Heb vanochtend nog wel de crsh van Lüthi gezien. Iedereen reed om em heen, behalve Gadea... zat ie te slapen ofzo?!

En wat is er met Lorenzo gebeurt?????? Filmpje???? O-)
 
oooh super nou dan doe ik morgen maar de herhaling kijken wat ben ik blij dat ik dan net een dagje vrij heb hahaha

bedankt!!!1
 
Jawel, is en blijft een race accident... T is gewoon erg balen.
Al had ik bij Biaggi feller gereageerd. Mag die gozer gewoon niet, vooral na dat gevalletje in Assen... :(

Haha, dat heb ik ook, na Assen mag ik Melandri zeker niet meer...
 
Laatst bewerkt:
ik had de indruk dat Rossi zich finaal verremde of totaal niet verwahct had dat macio op deze manier de bocht inzette, geloof nooit dat het in dit stadium van de race en het seizoen een bewuste actie was.


Capirex :} :} :} :} en Biaggi..............netjes gereden maar t blijft een Hondenpiemel
 
Terug
Bovenaan Onderaan