GP van Maleisië: Sepang wat is het heet!

Pakt Bagnaia hier de titel in de Moto2?


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .
Tot aan FP3 mag er gewisseld worden. Is mij eigenlijk niet bekend of het ook tijdens FP3 nog zou mogen, maar ik denk eigenlijk van niet.
Ik dacht ook dat je voor het begin van de 2de dag nog mag wisselen.

Lorenzo gaat dat niet laten gebeuren en ik snap eigenlijk niet waarom ?!
 
Marquez 6 plaatsen terug gezet.
Hinderen iannone

Beetje overdreven vind ik. Hij zag hem niet en deed het niet express. Daarbij verontschuldigde hij zich netjes. Maar goed, dat maakt de race natuurlijk wel leuker, zeker als het nat is.
 
Ff wat anders.
Las net dat F1 voor Zandvoort kiest.
Vindt ik persoonlijk niet erg.
( is trouwens nog niks getekend )
Was bang dat de baan in Assen er door verpest werd.
Ik rij tien keer per jaar met de motor op Zandvoort dus ik weet niet of ik er blij van wordt.
Maar het vergt nog iets van 20 miljoen tekengeld aan de organisatie en vast ook miljoenen om e.a. te verbouwen.
Het circuit is best een aardig zootje, het asfalt is vorig jaar wel vernieuwd, maar dat was nodig ook.
Maar kijk alleen al naar de tribunes en de slechte staat van de curbstones.
Ik zie het nog niet gebeuren. _O-

(Bewoners doen nu ook al veel klachten bij de gemeente/provincie over geluidsoverlast.
In een enkel geval zelfs als een circuitdag wordt afgelast.
Bellen ze niet eens vanuit hun huis maar vanaf hun werk. Ver weg van het circuit _O-)
 
OPGELET !!!!!!
Tijden zijn volgens zeggen vervroegd!!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20181103-112813_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20181103-112813_Samsung Internet.jpg
    256,7 KB · Weergaven: 31
Beetje overdreven vind ik. Hij zag hem niet en deed het niet express. Daarbij verontschuldigde hij zich netjes. Maar goed, dat maakt de race natuurlijk wel leuker, zeker als het nat is.

Vind ik ook, maar de racedirector wil blijkbaar weer even zijn tanden laten zien.
 
Ik denk wel dat Dorna met een nieuwe regel komt. Feestje na een overwinning leuk, maar niet meer de hele motor verbouwen.

-Duurt veel te lang. Je zag medewerkers van Dorna al zenuwachtig op hun horloge kijken.
-Hoe kun je een motor controleren of hij aan de regels voldoet die net voor het oog van de wereld helemaal verbouwd is?
 
Ik denk wel dat Dorna met een nieuwe regel komt. Feestje na een overwinning leuk, maar niet meer de hele motor verbouwen.

-Duurt veel te lang. Je zag medewerkers van Dorna al zenuwachtig op hun horloge kijken.
-Hoe kun je een motor controleren of hij aan de regels voldoet die net voor het oog van de wereld helemaal verbouwd is?


haha inderdaad, was een beetje to much
 
Ik rij tien keer per jaar met de motor op Zandvoort dus ik weet niet of ik er blij van wordt.
Maar het vergt nog iets van 20 miljoen tekengeld aan de organisatie en vast ook miljoenen om e.a. te verbouwen.
Het circuit is best een aardig zootje, het asfalt is vorig jaar wel vernieuwd, maar dat was nodig ook.
Maar kijk alleen al naar de tribunes en de slechte staat van de curbstones.
Ik zie het nog niet gebeuren. _O-

(Bewoners doen nu ook al veel klachten bij de gemeente/provincie over geluidsoverlast.
In een enkel geval zelfs als een circuitdag wordt afgelast.
Bellen ze niet eens vanuit hun huis maar vanaf hun werk. Ver weg van het circuit _O-)

Ik hoorde het op het nieuws dat ze met Zandvoort bezig waren.

Persoonlijk lijkt mij de F1 op Zandvoort mooier dan op Assen: Op het circuit van Zandvoort is vroeger uiteraard al F1 gereden en het TT circuit is van oudsher een motorcircuit en ik zou het zonde vinden als hier allerlei aanpassingen gedaan zouden moeten worden om de baan geschikt te krijgen voor F1.

Het circuit van Zandvoort kan sowieso wel een flinke opfrisbeurt krijgen, het is er wat dat betreft maar een beetje een oud en vervallen zooitje.

Logistiek gezien is Zandvoort natuurlijk wel een ramp, het is gewoon niet fatsoenlijk te doen om het hele circus daar te krijgen zonder al teveel overlast.
Ook zullen er de nodige klachten komen van omwonenden en ik hoorde op het nieuws al iemand klagen over de uitstoot van fijnstof (maar of je nou op Zandvoort, Assen of waar dan ook gaat rijden, dat hou je natuurlijk overal wel)
 
Zo, ik ben bij... Een bijzondere dag, met een pijnlijk einde voor fans van een goed gevecht. Ik vind het wel bijzonder om te zien dat Yamaha met een paar relatief kleine aanpassingen toch wel weer goede resultaten weet te boeken. Het geeft in elk geval hoop voor 2019: ik ben wel een beetje klaar met Dovizioso als enige noemenswaardige tegenstander voor Marquez.
 
Mooie races gezien! Lijkt een juiste beslissing te zijn geweest om de race te vervroegen. Top voor Martin, top voor Bagnaia, en leuk om Suzuki zo competitief te zien. Hopelijk kunnen ze dat volgend jaar vasthouden.
 
Vond de races vandaag voor het eerst wat minder.
Moto3 was wel weer top maar de rest...
Dieptepunt van de dag was de val van VR.
 
Terug
Bovenaan Onderaan