GP van Phillip Island

Wie wint de GP?

  • Hayden

    Stemmen: 5 13,9%
  • Pedrosa

    Stemmen: 4 11,1%
  • Rossi

    Stemmen: 15 41,7%
  • Capirossi

    Stemmen: 7 19,4%
  • Melandri

    Stemmen: 3 8,3%
  • Gibernau

    Stemmen: 1 2,8%
  • Stoner

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tamada :P

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Dit klopt niet helemaal.

04.00 uur begint de 125 cc
05.15 de 250cc
07.00 het klapstuk van de dag de MotoGP

De info had ik op de site van Eurosport opgezocht check eventueel deze link...
http://www.eurosport.com/tvschedule_clng0_day1.shtml

Vond het ook vreemd dat 125 er niet bij stond :?

Als de mensen maar niet te laat opstaan _O- _O-
Het zou zonde zijn wanneer ze alleen Rossi met die beker op de hoogste trede zien staan ;)

Groet,
Twan
 
Eurosport moet eens wat zorgvuldiger de programmering doorgeven.
Zowel op teletekst als op internet als in de VARA-gids staan totáál verschillende tijden.

Ik weet wel dat ik die van eurosport.nl/com niet meer geloof, want dat was vorige keer de reden dat ik de 125 van Sepang miste.

Teletekst lijkt mij de meest betrouwbare..
 
Eurosport moet eens wat zorgvuldiger de programmering doorgeven.
Zowel op teletekst als op internet als in de VARA-gids staan totáál verschillende tijden.

Helemaal mee eens, zat vanochtend om half tien voor herhaling kwalificatie voor de tv (ja sorry het was laat gisteren), bleek het opeens om 10.45 te beginnen! Terwijl ik 's nachts nog 'voor de zekerheid' op teletekst van Eurosport had gekeken!! Grr...

Ik heb nu ff wiskunde toegepast, het is hier nu 23.15, Down Under is het 7.15 en volgens motogp.com begint MotoGP om 15u plaatselijke tijd, is 8 uur vanaf nu dus om 7u 's ochtens NL tijd...

Autsj... :Z

Enniewee, jammer dat t met Marco niet zo lekker gaat, zal eraan liggen dat ie een andere chef monteur heeft sinds Sachsenring... Denk toch dat Rossi t goed gaat doen morgen!!
 
Marco goed!! En Rossi die het toch weer flikt he, derde!
En Hayden kan het gewoon niet bolwerken, in een rechtstreeks duel met Rossi.
Moet hem toch frusteren,vermoed ik zo...
 
Yes yes yes!!! Marco *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Wat een race... En die laatste bocht! Toch nog Rossi voorbij Gibernau _O-

Vond t toch wel geinig hoor, die overstap-taferelen...
 
Iemand enig idee wanneer er ergens een herhaling te zien is?
 
Marco goed!! En Rossi die het toch weer flikt he, derde!
En Hayden kan het gewoon niet bolwerken, in een rechtstreeks duel met Rossi.
Moet hem toch frusteren,vermoed ik zo...


grapjas je doet net of hij hayden zoek heeft gereden volgens mij zat hij er toch vlak achter.. :o en ja ik had gibernau die 3e plek echt gegunt maar helaas -O-
en petje af voor vermeulen! :]
 
grapjas je doet net of hij hayden zoek heeft gereden volgens mij zat hij er toch vlak achter.. :o en ja ik had gibernau die 3e plek echt gegunt maar helaas -O-
en petje af voor vermeulen! :]

Hij heeft Hayden compleet zoek gereden. Rossi 3,Hayden 5! Voor iemand die de ranglijst aanvoert,een matige race.
 
Hij heeft Hayden compleet zoek gereden. Rossi 3,Hayden 5! Voor iemand die de ranglijst aanvoert,een matige race.

Zoek gereden?? Hij finishte denk 3 tiende voor em of zo :?

Wel spectakel met die fietsenwissel zeg, maar ik vond ook dat de race wel een beetje matig was... Had liever een restart gezien...
 
compleet zoek gereden _O-
full

rossi op
rossi 10,526
en hayden op
hayden 10,694
er zat 5 meter tussen ofzo |(
 
Hij heeft Hayden compleet zoek gereden. Rossi 3,Hayden 5! Voor iemand die de ranglijst aanvoert,een matige race.

:? :? Waarom zou iemand die de ranglijst aanvoerd risico nemen? Dicht bij zijn concurrenten blijven en finishen is dan de beste strategie.

Maar het is nu wel duidelijk (voor wie het nog niet wist) dat Pedrosa geen nieuwe Rossi is. Die vent heeft vreselijk last van waterangst. Op een ronde gereden worden terwijl je op het beste materiaal rijdt moet wel even slikken zijn geweest.
 
nu weet ik weer waarom ik hier niet meer zo vaak kom...

ik denk, even kijken hoe de reacties zijn op deze fantastisch spannende race. ik zat op het puntje van m'n stoel (zeker toen nakano wergreed *D ) maar met de wissels en alles, echt een super race.

kom ik hier, wat een gelul. er wordt niets anders meer gedaan dan elkaar afzeiken en commentaar op elkaar geven. echt, waar gaat dat over :?

het zal wel een het 'volk' liggen dat hier komt schreeuwen :Z
 
:? :? Waarom zou iemand die de ranglijst aanvoerd risico nemen? Dicht bij zijn concurrenten blijven en finishen is dan de beste strategie.

Maar het is nu wel duidelijk (voor wie het nog niet wist) dat Pedrosa geen nieuwe Rossi is. Die vent heeft vreselijk last van waterangst. Op een ronde gereden worden terwijl je op het beste materiaal rijdt moet wel even slikken zijn geweest.


hij is wel de nieuwe rossi een rossi met alleen een wond van 3 meter diep..
en de regen ken je zo op je bek gaan tuurlijk doet hij dan rustig aan als hij weer op z'n bek gaat ken pedrosa de volgende week helemaal schudden..
 
nu weet ik weer waarom ik hier niet meer zo vaak kom...

ik denk, even kijken hoe de reacties zijn op deze fantastisch spannende race. ik zat op het puntje van m'n stoel (zeker toen nakano wergreed *D ) maar met de wissels en alles, echt een super race.

kom ik hier, wat een gelul. er wordt niets anders meer gedaan dan elkaar afzeiken en commentaar op elkaar geven. echt, waar gaat dat over :?

het zal wel een het 'volk' liggen dat hier komt schreeuwen :Z
:^

Het was een toppie heftige race(wissels in een race :} ) waar heel veel in zat,met een terechte winnaar.
Die drift van Melandri :} :} :} :} :} :} ,echt bizar met één handje.

Ik heb zeer genoten :Y
 
Ik weet niet of jullie het al hebben gehoord:

Shortly after the race Nicky Hayden made a statement that Valentino Rossi passed under a yellow flag. He reported that Rossi overtook Australian Casey Stoner on lap 18 while yellow flags were being waved following Carlos Checa's detour into the gravel.

Nicky Hayden figured that he had ‘beaten’ Valentino Rossi. Nicky Hayden said that he finished in front of Valentino Rossi and Valentino Rossi should end up last on the race results because of the incident. Valentino Rossi denies the accusation, but the Repsol Honda team will most likely complain to race direction about the reported incident.

If this is true, Valentino Rossi will be penalized. If you pass under a yellow flag you get a 10 second penalty. He will then lose valuable championship points.
 
Terug
Bovenaan Onderaan