GP van Phillip Island

Wie wint de GP?

  • Hayden

    Stemmen: 5 13,9%
  • Pedrosa

    Stemmen: 4 11,1%
  • Rossi

    Stemmen: 15 41,7%
  • Capirossi

    Stemmen: 7 19,4%
  • Melandri

    Stemmen: 3 8,3%
  • Gibernau

    Stemmen: 1 2,8%
  • Stoner

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tamada :P

    Stemmen: 1 2,8%

  • Totaal aantal stemmers
    36

#Haywire#

MF veteraan
6 jan 2006
5.645
0
Hattem
Wie zal de GP van Phillip Island winnen? Kan Hayden zijn voorsprong in het WK behouden? Of zal de concurrentie inlopen?

1.Rossi
2.Capirossi
3.Hayden
4.Stoner
5.Pedrosa

 
Hayden word alleen wereld kampioen om dat vale 5x? een not finnish had daardoor kon hayden veel punten pakken maar nu maakt hij niet veel meer klaar. Dus rossi wint gewoon weer als vanouds .2e liefst een keer Hopkins omdat ik het hem verschrikkelijk gun . en 3 de oudegediende Capirossi
 
Hayden word alleen wereld kampioen om dat vale 5x? een not finnish had daardoor kon hayden veel punten pakken maar nu maakt hij niet veel meer klaar. Dus rossi wint gewoon weer als vanouds .2e liefst een keer Hopkins omdat ik het hem verschrikkelijk gun . en 3 de oudegediende Capirossi

En waarom heet hij 5x een dnf? de homo kan geen motor ontwikkelen ,kan niet kwalificeren ,heeft een wanker als teammaat (dat moet he, dan lijkt hij heel goed)en daarbij is Hayden wel blijven zitten en Josti niet.

En DAAROM wordt Hayden kampioen. :Y







:W
 
En waarom heet hij 5x een dnf? de homo kan geen motor ontwikkelen ,kan niet kwalificeren ,heeft een wanker als teammaat (dat moet he, dan lijkt hij heel goed)en daarbij is Hayden wel blijven zitten en Josti niet.

En DAAROM wordt Hayden kampioen. :Y







:W
:N

Hayden zal nu toch echt weer eens moeten winnen,anders
:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
En waarom heet hij 5x een dnf? de homo kan geen motor ontwikkelen ,kan niet kwalificeren ,heeft een wanker als teammaat (dat moet he, dan lijkt hij heel goed)en daarbij is Hayden wel blijven zitten en Josti niet.

En DAAROM wordt Hayden kampioen. :Y







:W

-O- Je bent zeker net 12 geworden, dan mag je grote mensen praat praten |(

Maar on-topic, wie gaat er om 6:00 de kwalificatie kijken?
 
Khep maar eens op Pedrosa gestemd. Die stond nog op 0% in de pol. Stoner trouwens ook maar de kans dat die een race wint acht ik erg klein.

Maar Capirossi gaat wss ook weer hoge ogen gooien.
 
-O- Je bent zeker net 12 geworden, dan mag je grote mensen praat praten |(

Maar on-topic, wie gaat er om 6:00 de kwalificatie kijken?


ik ga de kwali kijken en zien hoe capirex de pole opeist en zondag morgen de race wint na een bloedstollend gevecht met Rossi

hoelaat is trouwens zondag de race ?

06.15u klopt da ?
 
Hayden word alleen wereld kampioen om dat vale 5x? een not finnish had daardoor kon hayden veel punten pakken maar nu maakt hij niet veel meer klaar. Dus rossi wint gewoon weer als vanouds .2e liefst een keer Hopkins omdat ik het hem verschrikkelijk gun . en 3 de oudegediende Capirossi
om precies te zijn... 3 keer een dnf en 1 keer is hij eraf gereden door elias waardoor hij maar 2 punten kon pakken!!
hayden is absoluut geen terrechte kampioen.
tuurlijk is hij snel en constant.
maar als je zit dat rossi 4 keer niet aan de finisch is gekomen.....
rossi word de kampioen van 2006.
2+0+0+6= rossi,s 8ste wereld titel :}
en volgend jaar... tsja dan laat hij idereen zien waarom hij een echte kampioen is ;)
rossi is en blijft gewoon de duidelijke ware kampioen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan