GP was echt niet leuk vandaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Madelon

Rookie
10 mei 2006
20
0
Den Haag
Ik ging express vroeg naar mijn vader (voor vaderdag ook) om de GP te kijken. Allerlei crashes bij de start. Melandri meteen met de ambulance naar het ziekenhuis. Erg spannend was het niet meer omdat Capirossi er ook uitlag. Melandri lag half bewusteloos aan de zijkant. Werd het afgelast (rode vlag) daarna weer proberen (probelemen van iemand met de motor) nou weer straten en daar gingen ze. Toen was het wel spannend, naar weer een paar crashes. Uiteindelijk heel erg jammer. Pedrosa crashte ook op een gegevn moment, maar die gin nog even verder. Maar later ook terug omdat het echt niet ging. Er was iemand van kawasaki die de zwarte vlag kreeg. En kort daarop crashte zijn teamgenoot op de kawa. ik hoop dat het in Assen beter word.
Veel plezier voor diegene die gaan in ieder geval, *O* want ik zal wel op de televisie kijken ook al zullen ze niet allemaal :] na hun crash...
 
Net lees ik dat Gibernau en Melandri allebei een sleutelbeen hebben gebroken. Bovendien hebben ze ook nog een hersenschudding eraan over gehouden. Capirossi wordt onderzocht op interne bloedingen. Melandri en Capirossi zijn beiden met de helicopter naar het ziekenhuis vervoerd. Gibernau met de ambulance, deze is onderweg naar het ziekenhuis ook nog eens betrokken geraakt bij een auto-ongeluk. Het ging er weer lekker aan toe.

De prognose voor de TT: Melandri en Gibernau zullen hoogstwaarschijnlijk niet starten, voor Capirossi is er meer hoop, maar zijn komst is allerminst zeker. -O-
 
maar toch knap van Rossi dat ie van de zesde plek naar de eerste ging :X
En echt zonde van hopkin.... natuurlijk ook voor de Repsol |(
 
Was heel akelig inderdaad.
Extra jammer voor Gibernau, die eindelijk voorzichtig weer leek te herontdekken hoe goed-ie feitelijk is '( En zonder Melandri voor de rest van het seizoen zou ook heel jammer zijn voor het klassement -O-
 
ja het was nogal een race zeg
alleen had pa de dvd recorder niet lang genoeg ingestelt, dus ik heb van de "race" maar de helft gezien
 
Tja die stucaties besloten dit keer het hele veld maar mee te nemen voor de verandering.
 
Ja, dat ging niet echt goed :X

full
 
Ik kan niet opnemen, sorry. Maar vaak word het gewoon herhaald op televisie. Want je moet het wel zien. Ik vond het niet spannend, omdat het niet zo moeilijk meer was voor Rossi om te winnen. Ik zat wel met een brok in mijn keel te kijken... ;( Ik hoop dat Assen spannender wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan