Gp500 - Sachsenring

DutchChili

MF veteraan
8 aug 2001
1.281
0
Ik ben benieuwd wat jullie op dit circuit voor elkaar krijgen. Ik vind het echt een super moeilijke baan.
Na 15 rondjes door de grindbak ploegen met de NSR kwam ik tot 1.25.374.
En jullie?
 
Nou...eehhh dat was ...eehhh ff denken vorig jaar *D ,sindsdien doet het spel het niet meer kan trouwens sinds kort helemaal geen spelletjes meer spelen...weet niet wat het is :?
 
Docshop organiseert daar circuitdagen. Nog meer MF-ers die daar een keer irl willen rijden?

Spelletjes zuigen })
 
'k Heb steffie even geattendeert op dit topic.. dan snapt dutchchilly misschien dat je harder kan op dat circuit! :)
 
ik krijg dat kutspel niet fatsoenlijk werkend onder XP :(

Hebbie de patch van gp500 voor win2000/xp er over heen gedraaid dan .. want vandaag ook ff het spel gedowned en geinstalleerd en alles draait prima onder XP :)

[schaammodus]
oh ja ontopic...
tijd is nu nog 1.33 '(
[/schaammodus]
 
Lig er meer naast dan dat ik meters maak dus voor vandaag maar ff een einde aan het spel gemaakt. Morgen nog een poging.
 
Lig er meer naast dan dat ik meters maak dus voor vandaag maar ff een einde aan het spel gemaakt. Morgen nog een poging.


ff doorgaan, in't begin is't inderdaad echt kut, maar zodra je een gans rondje kan blijven zitten is't echt wel HET spel.

En jah, ik heb die winXP shit installed.. het runt ook maar hapert af en toe.
 
kan iemand misschien mij vertellen waar ik die xp patch kan downloade

kan m niet vinden :(
 
Ik kan mijn GP500(geen kopie) spel niet meer spelen.

De intro lukt wel
Dan gaat hij door waar hij ik voor de laatste maal gestopt(enige tijd geleden)bent.. dus het vervolg RESUMI? snappie :? ....door hier op te klikken of iets anders krijg ik telkens het bericht :(

Gp500 heeft een fout tot een ongeldige pagina veroorzaakt in:
module gp500.icdop015f:00499cc
Ik kom er niet uit,wie weet wat ik moet doen....het spel heb ik al een paar keer opnieuw geinstaleerd helpt dus niet :(

Alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan