Gp500 - Sachsenring

Zal GP500 ook weer eens onder het stof vandaan trekken.
Superbike 2001 vindt ik trouwens mooier maar die krijg ik niet aan de praat onder XP.
Heeft iemand daar een patch of andere oplossing voor ??? Je zou me erg blij maken

Tevens wil ik ff kwijt dat MotoGP op de pc ook wel gaaf is. Je kan zelfs burnouts en powerdriften. erg geinig.
 
Zal GP500 ook weer eens onder het stof vandaan trekken.
Superbike 2001 vindt ik trouwens mooier maar die krijg ik niet aan de praat onder XP.
Heeft iemand daar een patch of andere oplossing voor ??? Je zou me erg blij maken

Tevens wil ik ff kwijt dat MotoGP op de pc ook wel gaaf is. Je kan zelfs burnouts en powerdriften. erg geinig.
Draai je het wel in een andere compatibility mode?
 
Je heb gelijk goldfinger maar zag dit als kans omdat hier wat gamefreask zitten die het spel ook nog kennen.

Verwijzing naar ander forum had ik niet veel aan.
Gaat over GP500
'(
 
Tevens wil ik ff kwijt dat MotoGP op de pc ook wel gaaf is. Je kan zelfs burnouts en powerdriften. erg geinig.

Klopt het dat je in MotoGP ook voor simulation kan kiezen ipv arcade mode? In de demo kreeg ik dat niet voor elkaar. Er was dan ook helemaal geen ene .... aan! Mag het zag er inderdaad wel heel mooi uit :)
 
Klopt het dat je in MotoGP ook voor simulation kan kiezen ipv arcade mode? In de demo kreeg ik dat niet voor elkaar. Er was dan ook helemaal geen ene .... aan! Mag het zag er inderdaad wel heel mooi uit

Nope, enkel de ai kan je "vermoeilijken", maar het blijft een arcaderacer.
 
Ik heb alleen SBK 2001 (heb ik weer s opgezocht en ff n printscreen van de ronderecords gemaakt)

Ik moet zo te zien hoognodig weer eens gaan spelen en een aantal tijden verbeteren ;)

Ik werd dr gelijk weer aan herinnerd hoe erg ik SUGO HAAT :(

4610
 
Ik heb alleen SBK 2001 (heb ik weer s opgezocht en ff n printscreen van de ronderecords gemaakt)

Ik moet zo te zien hoognodig weer eens gaan spelen en een aantal tijden verbeteren ;)

Ik werd dr gelijk weer aan herinnerd hoe erg ik SUGO HAAT :(

(Afbeelding)
Dan moet je het wel echt doen natuurlijk, dus difficulty op real en alle andere help ook uit zetten, dan is het pas realistisch en leuk. Tenminste als je nog op de baan kan blijven. :)
 
Dan moet je het wel echt doen natuurlijk, dus difficulty op real en alle andere help ook uit zetten, dan is het pas realistisch en leuk. Tenminste als je nog op de baan kan blijven. :)

Das idd wel waar, dit zijn ook tijden die alweer n jaar oud zijn en sinds kort speel ik ook op real met alle hulp uit (en zitpositie F6) :]
 
ik heb er ook last van...
klotezooi :(
het werkt maar loopt verschrikkelijk... ik wil niet eens weten wat mn fps is... :r

volgens mij ligt het aan de vid kaart...
ik heb een GF2MX400
jij poohbeer?
 
ik heb ff gp500 gedownload via kazaa, alleen ik kan hem niet instaleren, hij vraagt om dit gestand GP500.c17, kan mij iemand daar aan helpen?

groeten Ron
 
Terug
Bovenaan Onderaan