GP500.. wie speelt mee? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
contacteer me effe via ICQ J.W
\'k ben het nu aan\'t acen zodat het nog wat kleiner wordt..
je zal wel winace versie 2.x nodig hebben. Dewelke ik samen met keylogger aanbied :)
 
update: uploading bij Daemon\'s ftp servertje (aan 16KB per seconde) dus ergens morgenvoormiddag kan de volgende bij hem te rade.
Het zijn uiteindelijk 370MB aan ace files geworden. die je dan unaced in een gp500.exe en een 470MB grote nero image dewelke je met nero kan burnen naar CD. Deze cd instal je, daarna kopieer je de gp500.exe over diegene die je net installed hebt.. daarna kan je eindelijk gaan spelen.

Veel oefenen want dat wordt de winteravondcompetitie van motor-forum.nl :+

EDIT: de ace files zijn getest en werken 100%
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel graag mee doen met de \'wintercompetitie\'

Kan ik alvast droog oefenen 8-)

Maar waar kan ik het spel downloaden of krijgen (ruilen tegen Dvixje).

Ik ben wel voor een Motor-Forum competitie :P
 
poohbeer ik wil graag dat spel hebben...
kan ik die bij je downloaden..ik heb hier een 512kb verbinding....

ik kon je niet emailen...(heb je email adres niet) het zit ook niet meer als functionaliteit in dit forum...balen dus...

mail me ff dan spreken we ff wat af... lnap@wolterskluwer.com

ik hoor het wel.
 
fastnappie: mij niet kunnen mailen?
Klik effe op die die bij elke post van me staat. Daar staat m\'n email adres netjes zichtbaar voor iedereen. :)

Waarschijnlijk wordt het vannacht nog op een fatsoenlijke verbinding geplaatst zodat iedereen het even kan binnenhalen.

Maar dat zal dus nog minstens tot vannacht moeten wachten.
 
Oeps....

Dan heb ik jou weinig te bieden :+

Andere suggesties om aan het spel te komen?

[edit]
Ik wacht ook wel even tot morgen *D
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Oeps....

Dan heb ik jou weinig te bieden :+

Andere suggesties om aan het spel te komen?

[edit]
Ik wacht ook wel even tot morgen *D
[/edit]

Hij wil WinXP :) Ik heb wel Win XP Pro Corporate *Final* release en het pluspack, alleen dat upload zo vervelend met 6k DAGENLANG en dan zelf niet meer kunnen internetten ;)

Oh poohbeer : voor winxp , staat misschien op www.edonkey2000.com -> client downloaden -> connecten -> zoeken.
 
Hij wil WinXP :) Ik heb wel Win XP Pro Corporate *Final* release en het pluspack, alleen dat upload zo vervelend met 6k DAGENLANG en dan zelf niet meer kunnen internetten ;)

Huh? Waar haal je dat ik winXP wil? \'k Heb vrijdag de copy van de pro final met corporate key op de post gedaan richting ruud.
Hehe, sorry jongens, je gaat toch echt wat anders moeten verzinnen hoor.
 
Jij zit met modem zeker? hehe, dan zal het toch via de post moeten gaan.
Geen idee of het spel via analoge lijn wel speelbaar is multiplayer..
Wil je\'t echt dan geef je je adres maar door aan duderuud.. in ruil voor XP zeg je dan maar ;)
(internationaal is wat duur voor iedereen kopietjes te sturen) :)


Oh foutje ;) Dat was dus Duderuud ;) Hehe foutjuh.
 
Jongens, maakt mij allemaal niet uit, maar ik zie die Zomeravond-competitie wel zitten!! :) :)

Kom maar op! :)

(Steffie mag niet meedoen, hehe! }) :) )
 
Ik wacht nog op een onweerstaanbaar voorstel! ;)

Alle JackAss afleveringen op 9cd\'s ;)
Uhhh ik heb maar 160 videocds (geen divx!), maar jij had al meer films dan mij zag ik.

Uh, Sega Dreamcast spellen dan?! ;)


Of wacht, een onweerstaanbaar voorstel.. onze hond, een kleine jack russell is loops. Misschien lijkt je dat leuk?! })
(Een foto is te zien op m\'n homepage onder \'Pictures\') :)
 
Laatst bewerkt:
Jongens, maakt mij allemaal niet uit, maar ik zie die Zomeravond-competitie wel zitten!! :) :)

Kom maar op! :)

(Steffie mag niet meedoen, hehe! }) :) )
steffie nog zoveel beter dan jij? Je moest al de godganse tijd op mij wachten gisteren :)

\'t Is trouwens WINTERavond competitie he.. Zomeravond-compititie doen we wel een keertje met de echte motoren ;)
 
steffie nog zoveel beter dan jij? Je moest al de godganse tijd op mij wachten gisteren :)

\'t Is trouwens WINTERavond competitie he.. Zomeravond-compititie doen we wel een keertje met de echte motoren ;)
Ik wil ook meedoen, heeft er dan niemand een ftptje?
 
Motorhoes?
Trouwens edonky werkt perfect, iemand nog idee welke ik nog het beste kan downen?
Coperated edition?

Mail jij maar eens effe terug.. ik kreeg net dit terug

The following recipient(s) could not be reached:

Heb je geen ICQ ofzo op\'t werk? Is wat handiger. Kunnen we ook afspreken waar en wanneer ik die GP500 op die 2Mbps account upload.
 
Ik wil ook meedoen, heeft er dan niemand een ftptje?
Wanneer kom je nog eens bij je vriendin? Maak je maar een omweggetje langs Turnhout, krijg je XP final en GP500 mee in ruil voor die motorhoes.
Idee.. WTF ga ik met een motorhoes doen? |(

En anders lees je je icq een keer waar ik vraag om een accountje zodat ik vanaaf kan uploaden.
 
Wanneer kom je nog eens bij je vriendin? Maak je maar een omweggetje langs Turnhout, krijg je XP final en GP500 mee in ruil voor die motorhoes.
Idee.. WTF ga ik met een motorhoes doen? |(

En anders lees je je icq een keer waar ik vraag om een accountje zodat ik vanaaf kan uploaden.

Het is inmiddels geregeld. thx Poohbeer
Ik kom die hoes wel vrijdag ff afleveren, het is maar 10 min van Weelde naar Turnhout.
 
213.93.78.15:21

user
(voor wachtwoord ff icq\'en of mailen)

probeer em ff, ik weet niet of het werkt

de verbinding is niet snel, maar goed, een nachtje en het werkt
 
Hehehe, gaat lekker dat kopieren hier.. wie stuurt Rev. eigenlijk een kopie\'tje per post? Ik zit internationaal dus dat duurt wat lang voor die jongen zijn geduld.
 
m\'n brander is stuk, en heb geen geld voor een nieuwe, dus ik kan niet branden :( , iemand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan