GP500.. wie speelt mee? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ow, je bent geweldig :}

[offtopic]
129pk..... Is it a Motor?
1150kg........... Is it a Truck?
Four wheels.........? Is it a car?
Nope it is a KOEKBLIK... , en koekblikken roelen niet, zijn alleen soms handig of tijdelijk leuk... :)
[/offtopic]
 
Laatst bewerkt:
Zo ben even aan het oefenen met de demo van GP500...

Lig meer in de grindbak (ala Jos) dan ik aan het racen ben *D

Nog maar even door oefenen dus :9
 
ow, je bent geweldig :}

[offtopic]
129pk..... Is it a Motor?
1150kg........... Is it a Truck?
Four wheels.........? Is it a car?
Nope it is a KOEKBLIK... , en koekblikken roelen niet, zijn alleen soms handig of tijdelijk leuk... :)
[/offtopic]

:( , moet je me nog ff de grond instampen?
Trouwens de geruchten van dat ik GP500 beschikbaar ga stellen voor iedereen via ftp/http zijn niet helemaal waar. Bepaalde figuren kunnen een dikke :j krijgen, 3x raden wie })
 
:( , moet je me nog ff de grond instampen?
Trouwens de geruchten van dat ik GP500 beschikbaar ga stellen voor iedereen via ftp/http zijn niet helemaal waar. Bepaalde figuren kunnen een dikke :j krijgen, 3x raden wie })

euuh wie? })
btw, jij had gezegd dat enkele mensen het mochten downloaden.. en laat het het nu tegen enkele mensen hebben gezegd :P
Noujah, als jij effe zorgt dat fastnappie (die had ook snelle connectie) het van je mag downen dan kan hij het weer hosten voor de volgende en is iedereen blij toch?
 
Hier ben ik weer, heb net Duderuud gemailed dat ik in ruil voor kopietje GP500 wel WinXP Corporate had maar ik zie dat hij die al heeft gekregen. ;(

Weet niet of ik verder nog veel ruilmateriaal heb, wel nog wat DivX films hier liggen.

Wie kan mij aan kopietje helpen? \ '(
 
Hier ben ik weer, heb net Duderuud gemailed dat ik in ruil voor kopietje GP500 wel WinXP Corporate had maar ik zie dat hij die al heeft gekregen. ;(

Weet niet of ik verder nog veel ruilmateriaal heb, wel nog wat DivX films hier liggen.

Wie kan mij aan kopietje helpen? \ '(

Ik bedoelde dus dat ruud mij nog wat schuldig was (heb hem XP opgestuurd). Afbetaling is dus jouw een kopie\'tje van gp500 opsturen :)
hehe, wat een verwarring :)

En ruilen doen we niet aan mee.. vriendendienst of niks.
 
:( , moet je me nog ff de grond instampen?
Trouwens de geruchten van dat ik GP500 beschikbaar ga stellen voor iedereen via ftp/http zijn niet helemaal waar. Bepaalde figuren kunnen een dikke :j krijgen, 3x raden wie })

Krijg ik de vinger of een FTP adres ?! ;)
(heb 60kb/s downstream)
 
:( , moet je me nog ff de grond instampen?
Trouwens de geruchten van dat ik GP500 beschikbaar ga stellen voor iedereen via ftp/http zijn niet helemaal waar. Bepaalde figuren kunnen een dikke :j krijgen, 3x raden wie })

ahh, wat zielig }> . maar ik heb hem al :j . maar is maar een grapje hoor, kun je vast niks aan doen :) .

oh, ik heb thuis gemerkt dat m\'n ftp niet werkt, komt waarschijnlijk door een vuurmuur (winroute) ertussen, dus als iemand de oplossing weet, of ander proggie wat kan routen (goed), dan hoor ik het graag, ik zoek verder voor een oplossing... (goedkope).
 
Momenteel doet mijn ftp niks :(
ik zal hem morgen wel ff http proberen te maken, dan laat ik het wel aan je weten

Doe maar rustig aan, vanavond blijf ik toch slapen bij m\'n vriendin, en ben dus pas morgenavond weer thuis.
Vaag dat je FTP het niet doet, moet de pASV mode niet aan in een FTP client?! ;)
 
ahh, wat zielig }> . maar ik heb hem al :j . maar is maar een grapje hoor, kun je vast niks aan doen :) .

oh, ik heb thuis gemerkt dat m\'n ftp niet werkt, komt waarschijnlijk door een vuurmuur (winroute) ertussen, dus als iemand de oplossing weet, of ander proggie wat kan routen (goed), dan hoor ik het graag, ik zoek verder voor een oplossing... (goedkope).

Oh, mooi dan gaan wij het een keer tegen elkander opnemen met GP500.
Voor mij was het gewoon kwestie van time out disablen bij mijn ftp en voila deed het weer.
Uiteraard ook de nodige poorten open zetten |(
 
Ik bedoelde dus dat ruud mij nog wat schuldig was (heb hem XP opgestuurd). Afbetaling is dus jouw een kopie\'tje van gp500 opsturen :)
hehe, wat een verwarring :)

En ruilen doen we niet aan mee.. vriendendienst of niks.
Thanks Pooh voor de deal! ;)
 
Tja dan word het maar eens tijd voor een GP500 topic, waar iedereen zich aan kan melden.
En dan moet iemand maar eens ff een pooltje opstellen.
Echt leuk voor de koude wintermaanden.

Wat zijn eigenlijk mim. vereisten voor dat spel?
 
Tja dan word het maar eens tijd voor een GP500 topic, waar iedereen zich aan kan melden.
En dan moet iemand maar eens ff een pooltje opstellen.
Echt leuk voor de koude wintermaanden.

Wat zijn eigenlijk mim. vereisten voor dat spel?

Pentium 233 met 16MB ram is al zat voor 512x384 te spelen
 
Duron 700 @ 900 + 128 Mb ram met Geforce 2 MX is dus goed... :+ Maar wat zijn de netwerkvereisten om nog goed te kunnen spelen zonder al te veel lag?

Ga BTW over 2 weken GP500 weer hebben... Disc = beschadigd beyond repair en kopie van maat kan pas als deze weer terug is.... over 2 weken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan