GPinsider 2021 is ten einde!

TripleSteve

MF veteraan
7 apr 2013
2.209
1.185
Grunn
Instagram
Bedankt weer!

Kunnen we al inschrijven voor volgend jaar? Ik weet precies wie ik in mn team wil hebben ;-)

Basta!!

Die hard MF'er
24 sep 2012
571
194
Bedankt voor het opzetten! maakt het toch nog net iets leuker om op zondag de motogp te kijken zo!

Kraiden

MF'er
30 mrt 2019
191
141
3e... de dominantie van KTM in de moto2 was teveel.. niet tegen opgewassen.
Is die bike toch gewoon te goed? Volgend jaar alles op KTM? Volgens mij is er nooit veel ontwikkeling voor de moto2 bikes, dus zal wel zo blijven volgend jaar?

TripleSteve

MF veteraan
7 apr 2013
2.209
1.185
Grunn
Instagram
Die "KTM" is gewoon een Kalex hé.

Het team AJO KTM Racing rijdt alleen met mega KTM stickers op die Kalex. Zij rijden volgend jaar met Augusto Fernandez, die ik voor volgend jaar zeker als titelkandidaat zou noemen, en Pedro Acosta, megatalent en rookie. Zou zo maar eens een "Fernandezje" kunnen doen.

supervaags

( ͡👁️͜ʖ 👁️͡ )
26 mrt 2006
981
466
Backcorner
🤟 4e!

Op 9 punten na geen 3e :') maar in ieder geval wel leuk om een beetje in de bovenste regionen mee te kunnen doen.
Ben er destijds ook behoorlijk mee aan het puzzelen geweest voor zover ik mij herinner.
Gelukkig verkoos ik Bagnaia boven Zarco, die hadden volgens mij dezelfde prijs.

Hoewel ik ook een aantal rijders op het oog heb voor volgend seizoen veranderd er wel veel qua rijders en teams.
Die "KTM" is gewoon een Kalex hé.

Het team AJO KTM Racing rijdt alleen met mega KTM stickers op die Kalex. Zij rijden volgend jaar met Augusto Fernandez, die ik voor volgend jaar zeker als titelkandidaat zou noemen, en Pedro Acosta, megatalent en rookie. Zou zo maar eens een "Fernandezje" kunnen doen.
Het gemak waarmee dat laatste nu al gezegd wordt.. zou mij ook weinig verbazen als dat anders uitpakt.

Bovenaan Onderaan