GPinsider 2021 is ten einde!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.946
4.192
De Betuwe
Lees hier meer: GPinsider

Dit is de top 10 geworden:
1636900478280.png
 
Bedankt weer!

Kunnen we al inschrijven voor volgend jaar? Ik weet precies wie ik in mn team wil hebben ;-)
 
Bedankt voor het opzetten! maakt het toch nog net iets leuker om op zondag de motogp te kijken zo!
 
3e... de dominantie van KTM in de moto2 was teveel.. niet tegen opgewassen.
Is die bike toch gewoon te goed? Volgend jaar alles op KTM? Volgens mij is er nooit veel ontwikkeling voor de moto2 bikes, dus zal wel zo blijven volgend jaar?
 
Die "KTM" is gewoon een Kalex hé.

Het team AJO KTM Racing rijdt alleen met mega KTM stickers op die Kalex. Zij rijden volgend jaar met Augusto Fernandez, die ik voor volgend jaar zeker als titelkandidaat zou noemen, en Pedro Acosta, megatalent en rookie. Zou zo maar eens een "Fernandezje" kunnen doen.
 
🤟 4e!

Op 9 punten na geen 3e :') maar in ieder geval wel leuk om een beetje in de bovenste regionen mee te kunnen doen.
Ben er destijds ook behoorlijk mee aan het puzzelen geweest voor zover ik mij herinner.
Gelukkig verkoos ik Bagnaia boven Zarco, die hadden volgens mij dezelfde prijs.

Hoewel ik ook een aantal rijders op het oog heb voor volgend seizoen veranderd er wel veel qua rijders en teams.
Die "KTM" is gewoon een Kalex hé.

Het team AJO KTM Racing rijdt alleen met mega KTM stickers op die Kalex. Zij rijden volgend jaar met Augusto Fernandez, die ik voor volgend jaar zeker als titelkandidaat zou noemen, en Pedro Acosta, megatalent en rookie. Zou zo maar eens een "Fernandezje" kunnen doen.
Het gemak waarmee dat laatste nu al gezegd wordt.. zou mij ook weinig verbazen als dat anders uitpakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan