GPinsider forum

ZXRH88

MF veteraan
10 jul 2015
5.817
1.525
31
Hoogeveen
Even als test een kleinigheidje wat mij op viel ;

Ruim 10 jaar geleden introduceerde we GPinsider, het MotoPG management spel van Motor-Forum.
De eerste zin onder de koptekst.. neem aan deat het Motogp moet zijn ipv PG

• Like
Waarderingen: Duderuud

gingerbrood

MF'er
27 mei 2016
127
58
Ah Excuus, volgens mij heb ik de eerdere opmerking in het verkeerde topic gepost. Volgens mij zag ik net dat Iannone €1 waard was.

gingerbrood

MF'er
27 mei 2016
127
58
Ja, Iannone is nog een twijfelgeval. Heb de prijs aangepast maar de kans is groot dat hij helemaal niet rijdt natuurlijk.
Ahh ja, tuurlijk. Ik was dat akkefietje met 'doping' alweer vergeten. Misschien beter om hem er helemaal uit te halen?

TripleSteve

MF veteraan
7 apr 2013
1.505
354
29
Grunn
Aangemeld als TripleSteve's team.

15 miljoen voor Bagnaia en 30 miljoen voor Vietti, daar zijn ze het binnen het VR46 kamp vast niet over eens ;)

Maaruh, Kornfeil staat er ook nog tussen?

ZXRH88

MF veteraan
10 jul 2015
5.817
1.525
31
Hoogeveen
Aangemeld als TripleSteve's team.

15 miljoen voor Bagnaia en 30 miljoen voor Vietti, daar zijn ze het binnen het VR46 kamp vast niet over eens ;)

Maaruh, Kornfeil staat er ook nog tussen?
Zag wel meer coureurs waarvan ik de waardering niet snap, waar is de waardering/waarde op gebaseerd als ik vragen mag @Duderuud

ZXRH88

MF veteraan
10 jul 2015
5.817
1.525
31
Hoogeveen
Mijn inschatting samen met input van iemand anders.

Veel was al eerder klaar maar de prijzen hebben lang op zich laten wachten.
Volgend jaar wil ik het anders doen trouwens maar voor een eerste keer is dit meer dan prima :)
Zeker weten hoor, ben er meer dan blij mee ! Maar was wel even benieuwd waar het op gebaseerd was ;)

@Roy "R"acing : hoe werkt dat ook al weer met competities ? :P

Kraiden

MF'er
30 mrt 2019
56
30
Waarom kan ik nog altijd mijn team veranderen? Ik dacht moest het hele jaar met zelfde team doen kan schijnbaar gewoon veranderen wanneer ik wil.

supervaags

( ͡👁️͜ʖ 👁️͡ )
26 mrt 2006
949
442
Backcorner
Oh..kun je je team niet meer wijzigen na vandaag? Had gister mijn team aangepast ivm vervallen van de MotoGP.

Dat is dan jammer, volgend jaar weer?_O-