GPinsider forum

Ben ik nou gek, of klopt de puntentelling niet?

Bij race resultaten:
Screenshot_20210530-221014.png

En bij de totale resultaten::?




Screenshot_20210530-220802.png
 
Ik dacht een tijdje terug ook dat er iets niet klopte, maar toen stond ik opeens lekker hoog in de lijst. Dus lijkt toch wel te kloppen ;)

Zonder gekheid; het aantal punten in de stand van het kampioenschap klopt wel. Met Miller en Oliveira zou je 103 punten hebben voor de MotoGP (gecontroleerd a.d.v. lijst op motogp website) en dat klopt met wat je hier hebt.
 
@Duderuud er zit wel een foutje in de uitslagen.
Ik heb Lowes & Bendsneyder in de Moto2, 66 en 25 punten volgens MotoGP.com (op hoofdpagina).
En hier in de tussenstand zit ik op 90, het scheelt 1 punt.
 
wat klopt er niet @Red Force ?

Ik kruip nasr pagina 2 in de puntentelling en zit @Duderuud op de hielen!

Bij Miguel Oliveira, bij de resultaten van deze race staat hij op 20 punten, dat klopt.
Maar bij het totaaloverzicht staat hij op 1 punt. :?

Bij Jack Miller klopt ook de stand bij deze race.
Maar bij het totaaloverzicht staat hij op 25 punten, volgens mij heeft hij er al iets meer gehaald dit seizoen?

Of ik lees het verkeerd, dat is ook heel goed mogelijk.
 
Ik ga er naar kijken. Heb het vermoeden dat ik de ontwikkelaar aan zijn mouw moet gaan trekken.
 
Ik dacht een tijdje terug ook dat er iets niet klopte, maar toen stond ik opeens lekker hoog in de lijst. Dus lijkt toch wel te kloppen ;)

Zonder gekheid; het aantal punten in de stand van het kampioenschap klopt wel. Met Miller en Oliveira zou je 103 punten hebben voor de MotoGP (gecontroleerd a.d.v. lijst op motogp website) en dat klopt met wat je hier hebt.


Dat klopt inderdaad wel, maar als ik op details klik klopt er niets van.

Zo stond Jack Miller afgelopen zondag nog op 25 punten (klopt niet), maar vandaag staat hij ineens op 7 punten :?
Dat klopt al helemaal niet.
 
Puntentotaal klopt, ook per race.

Probleem is echter dat als je per race de lijst gaat sorteren, je de totalen te zien krijgt en niet de resultaten van die specifieke race.

Edit: Dit is uiteraard ook gemeld bij de ontwikkelaar.
 
Laatst bewerkt:
Bo heeft er in Jerez een puntje bij gekregen omdat Baldassari na de wedstrijd een penalty kreeg en een plaats moest inleveren. Denk dat het foutje daar zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan