GPinsider forum

Top Ruud!

Weer een plekje gezakt. Shit man, die Alex Marquez, precies geblesseerd raken voor een double header.

Mn moto3 mannen laten me een beetje in de steek. Rueda is natuurlijk een rookie dus dat is lastig, maar ik had van Moreira toch beter verwacht. Al 4 keer geen top 10 finish achter elkaar.

Jouw moto3 mannen doen tenminste nog mee, Suzuki is er vandaag uitgekieperd. Ik gok dan maar op een rijtje podiums van Veijer.

Die Veijer toch. Fantastisch gereden. Staat niet in mijn team maar dat boeit dan helemaal niet meer.

Staat dan wel weer mooi wel in mijn team! Helaas dat ik de race niet kan zien maar als ik de resultaten zo zie ben ik heel erg benieuwd naar de volgende race van Veijer!

Pff.. die Moreira en Rueda verpesten mn hele weekend :Y Laatste 4 races maar 2 puntjes gezamelijk.
Zelf Veijer staat nu voor ze in het kampioenschap *O*

Gelukkig deed Manu Gonzales lekker zn best. Maar Acosta denkt het is wel geflikt dus ik ga lekker beetje in de regen-modus rondcruisen. L*lletje.

Acosta heeft iedereen die in de top 10 staat. Die gaat hier het verschil niet meer maken. De buitenbeentjes zijn nu aan zet zoals bv ene Rossi, die het hele jaar als een natte krant rondrijdt en nu ineen het licht ziet. 🤷🏻‍♂️🖖

Ook bij Rossi is het racelicht weer gedoofd. Moto 3, geen enkele Honda in de top10

2020: 13e
2021: 3e
2022: 11e
2023: 2e

Niet heel slecht gedaan de laatste 4 jaar.

Gefeliciteerd denboet!

Ik heb dit jaar bar weinig gezien. Ik hoop komend jaar een scherm in de schuur te hebben zodat ik bezig ben én kan kijken...

Even spieken waar ik ben geëindigd.

7e in de bierpool en 27e algemeen (nog net op de 2e pagina) niet slecht ondanks een falend Moto3 clubje.

Terug
Bovenaan Onderaan