GPinsider forum

@Duderuud kan het zijn dat er een foutje zit in de puntenberekening bij de moto2? Iedereen lijkt meer punten te hebben dan men daadwerkelijk zou moeten hebben voor deze klasse.
In AUS zijn halve punten uitgedeeld, misschien is dat het?

Dat klopt. Onze software kan (nog) geen halve punten uitdelen dus heb ik de volle punten gegeven.

@Duderuud kan het zijn dat er een foutje zit in de puntenberekening bij de moto2? Iedereen lijkt meer punten te hebben dan men daadwerkelijk zou moeten hebben voor deze klasse.
In AUS zijn halve punten uitgedeeld, misschien is dat het?
Zie eerdere post van Ruud:

Alle scores zijn doorgevoerd nu. Moto2 race niet afgerond en er zijn halve punten uitgedeeld. Dat is niet mogelijk in de GPinsider software dus heb ik volledige punten gegeven.

• Haha
Waarderingen: C4rN
Is er al een datum bekend, wanneer editie 2024 los gaat?
Even dezelfde vragen terug lezen van de vorige 2 seizoenen, dan weet je ongeveer wanneer je het kan verwachten. Ruud is er elk jaar nog op tijd mee geweest.

Even dezelfde vragen terug lezen van de vorige 2 seizoenen, dan weet je ongeveer wanneer je het kan verwachten. Ruud is er elk jaar nog op tijd mee geweest.
Ik zeg toch nergens dat ik bang ben dat Ruud niet op tijd is?
Bovendien denk ik dat Ruud deze vraag het beste zelf kan beantwoorden.

Ik zeg toch nergens dat ik bang ben dat Ruud niet op tijd is?
Bovendien denk ik dat Ruud deze vraag het beste zelf kan beantwoorden.
Vast wel, het zijn elk jaar dezelfde vragen, no offense ;)

• Leuk
Waarderingen: jbt
De (3) winnaars van de bierpool hebben het bedrag op hun rekening gekregen. Dit jaar was er een buitenlandse winnaar en was bier versturen geen optie. Vandaar dus een bedrag ontvangen en daarvoor kopen de winnaars bier. Zou leuk zijn als er nog even foto's worden geplaatst van de aankopen.

Ik zal zsm een foto'tje plaatsen!

We zoeken nog wel naar een vrijwilliger die dit jaar de "organisatie" of iig afhandeling wil regelen.

De (3) winnaars van de bierpool hebben het bedrag op hun rekening gekregen. Dit jaar was er een buitenlandse winnaar en was bier versturen geen optie. Vandaar dus een bedrag ontvangen en daarvoor kopen de winnaars bier. Zou leuk zijn als er nog even foto's worden geplaatst van de aankopen.

Ik zal zsm een foto'tje plaatsen!

We zoeken nog wel naar een vrijwilliger die dit jaar de "organisatie" of iig afhandeling wil regelen.
Precies, anders kunnen we er ook wel de geldpoel van maken.

Ik snap je opmerking. Maar neem wel even mee dat mensen hier tijd instoppen en het vrijwillig regelen, en dat het met uitdagingen zoals buitenland etc. niet eenvoudig is.

Bij deze: @stanthebiker en @C4rN, we zijn heel benieuwd wat voor biertjes jullie hebben gekocht! Kunnen jullie een foto uploaden?

Ik snap je opmerking. Maar neem wel even mee dat mensen hier tijd instoppen en het vrijwillig regelen, en dat het met uitdagingen zoals buitenland etc. niet eenvoudig is.

Bij deze: @stanthebiker en @C4rN, we zijn heel benieuwd wat voor biertjes jullie hebben gekocht! Kunnen jullie een foto uploaden?
Hoewel mijn post niet eens bedoeld was, om druk op te leggen, naar wie dan ook, lijkt de onbereidwilligheid om een foto te posten, het geld gewoon in de huishoudpot op te zijn gaan.
Wanneer ik de volgende bierpot moet regelen, gaat dit niet gebeuren.
Zoals al eerder opgemerkt, kunnen we dan ook wel een geldpoel van maken, en dan haak ik af!
Dus, doe je in de bierpoel mee, dan komt er ook een bierpoelprijs. Geld wordt niet overgemaakt. Ook niet wanneer mensen op een waddeneiland, of nog verder weg wonen.

Hoewel mijn post niet eens bedoeld was, om druk op te leggen, naar wie dan ook, lijkt de onbereidwilligheid om een foto te posten, het geld gewoon in de huishoudpot op te zijn gaan.
Wanneer ik de volgende bierpot moet regelen, gaat dit niet gebeuren.
Zoals al eerder opgemerkt, kunnen we dan ook wel een geldpoel van maken, en dan haak ik af!
Dus, doe je in de bierpoel mee, dan komt er ook een bierpoelprijs. Geld wordt niet overgemaakt. Ook niet wanneer mensen op een waddeneiland, of nog verder weg wonen.
Als iemand verder weg woont, kan het gewoon dat er maar minder bier aankomt ivm bezorgkosten (al kun je vaak wel een 'lokale' website vinden die iets lokaal bezorgd). Een Bierpool is inderdaad wel een bierpool zou ik zeggen. Geld in de huishoudpot is voor mij ook geen gewonnen prijs. Er stond ooit een wasmand bij ons onder de kerstboom omdat ik mijn gebruikte spullen niet bepaald op één plek verzamelde. Die heb ik uiteraard geweigerd: een wasmand is geen cadeau :N

Misschien voor het overzicht, even een nieuw topic Bierpool 2024 openen? Al moet ik eerlijk zeggen dat ik mijn bier ook overal neer zet :+

Terug
Bovenaan Onderaan