GPinsider forum

Op dit moment wordt er door een ontwikkelaar gewerkt aan een verbeterde versie van GPinsider:
  • In de backend wordt het voor mij eenvoudiger resultaten in te voeren
  • Resultaten van races en het hele seizoen zullen in het vervolg gesorteerd zijn op aantal behaalde punten
  • Navigatie wordt verbeterd, menuknoppen op de index pagina zullen overal zichtbaar zijn.
En en en en en en???
 
Nou, nog 3,5 week en dan is de eerste race. Ben benieuwd wanneer GP Insider online komt zodat we de rijders kunnen kiezen. Ik weet wel al ongeveer welke rijders ik wil maar weet de waardes van de rijders natuurlijk nog niet. Dus even afwachten nog.
 
Nou, nog 3,5 week en dan is de eerste race. Ben benieuwd wanneer GP Insider online komt zodat we de rijders kunnen kiezen. Ik weet wel al ongeveer welke rijders ik wil maar weet de waardes van de rijders natuurlijk nog niet. Dus even afwachten nog.
Ik wacht de testen en de bedragen af.
 
Eens kijken of we net zo goed kunnen managen als afgelopen seizoen of dat het een toevalstreffer was :)
 
En voor wanneer moet je je team gemaakt hebben? Of mag dat ook gewoon nog volgende week zaterdag?
 
Pfoe ik ook! Echt leuk dat we vanaf dit jaar de tussenstand bij kunnen houden ;-) beetje competitie gevoel is wel belangrijk.
 
Ik doe voor het eerst hier mee met de competitie, blij dat het circus weer begint!
Mijn sterrijder doet trouwens al niet mee de eerste 2 races -O- . Joe! 8)7:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan