GPinsider forum

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Beste MotoGP liefhebbers,

Dit forum is in het leven geroepen om problemen met GPinsider te melden. Denk aan bugs, foutmeldingen of verkeerde vertalingen.
Ook vragen en opmerkingen kan je hier kwijt.

Inhoudelijke MotoGP zaken niet hier plaatsen, die horen in Motorsport Algemeen.
 
Even als test een kleinigheidje wat mij op viel ;

Ruim 10 jaar geleden introduceerde we GPinsider, het MotoPG management spel van Motor-Forum.
De eerste zin onder de koptekst.. neem aan deat het Motogp moet zijn ipv PG
 
Ah Excuus, volgens mij heb ik de eerdere opmerking in het verkeerde topic gepost. Volgens mij zag ik net dat Iannone €1 waard was.
 
Ja, Iannone is nog een twijfelgeval. Heb de prijs aangepast maar de kans is groot dat hij helemaal niet rijdt natuurlijk.
 
Ja, Iannone is nog een twijfelgeval. Heb de prijs aangepast maar de kans is groot dat hij helemaal niet rijdt natuurlijk.

Ahh ja, tuurlijk. Ik was dat akkefietje met 'doping' alweer vergeten. Misschien beter om hem er helemaal uit te halen?
 
Aangemeld als TripleSteve's team.

15 miljoen voor Bagnaia en 30 miljoen voor Vietti, daar zijn ze het binnen het VR46 kamp vast niet over eens ;)

Maaruh, Kornfeil staat er ook nog tussen?
 
Aangemeld als TripleSteve's team.

15 miljoen voor Bagnaia en 30 miljoen voor Vietti, daar zijn ze het binnen het VR46 kamp vast niet over eens ;)

Maaruh, Kornfeil staat er ook nog tussen?
Dat is waar, die heeft pas zijn carrière beëindigd ja. Kornfeil uit de lijst gehaald!
 
Aangemeld als TripleSteve's team.

15 miljoen voor Bagnaia en 30 miljoen voor Vietti, daar zijn ze het binnen het VR46 kamp vast niet over eens ;)

Maaruh, Kornfeil staat er ook nog tussen?

Zag wel meer coureurs waarvan ik de waardering niet snap, waar is de waardering/waarde op gebaseerd als ik vragen mag @Duderuud
 
Mijn inschatting samen met input van iemand anders.

Veel was al eerder klaar maar de prijzen hebben lang op zich laten wachten.
Volgend jaar wil ik het anders doen trouwens maar voor een eerste keer is dit meer dan prima :)
 
Wat is het precieze idee?

Dat je aan het einde van het seizoen zoveel mogelijk punten hebt met al je rijders samen?


Nevermind
 
Laatst bewerkt:
Mijn inschatting samen met input van iemand anders.

Veel was al eerder klaar maar de prijzen hebben lang op zich laten wachten.
Volgend jaar wil ik het anders doen trouwens maar voor een eerste keer is dit meer dan prima :)

Zeker weten hoor, ben er meer dan blij mee ! Maar was wel even benieuwd waar het op gebaseerd was ;)

@Roy "R"acing : hoe werkt dat ook al weer met competities ? :P
 
Waarom kan ik nog altijd mijn team veranderen? Ik dacht moest het hele jaar met zelfde team doen kan schijnbaar gewoon veranderen wanneer ik wil.
 
Oh..kun je je team niet meer wijzigen na vandaag? Had gister mijn team aangepast ivm vervallen van de MotoGP.

Dat is dan jammer, volgend jaar weer?_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan