GPinsider forum

De eerste punten zijn verdeeld en er is ook een overzichtje gemaakt op de pagina van GPinsider.
 
Toch mooi, we zijn meer dan halverwege het seizoen en nog steeds 3e met punten voor alle rijders uit het team die gereden hebben :t O-)
 
Is het een idee om de "totaal" balk een functie te geven dat je het kunt sorteren van hoog naar laag? nu staat alles door elkaar. Het is toch leuk om te kunnen zien wie de meeste punten heeft, en waar je staat.

Beetje competitie mag wel toch? anders hoef ik niet meer mee te doen 8)7 :+
 
Is het een idee om de "totaal" balk een functie te geven dat je het kunt sorteren van hoog naar laag? nu staat alles door elkaar. Het is toch leuk om te kunnen zien wie de meeste punten heeft, en waar je staat.

Beetje competitie mag wel toch? anders hoef ik niet meer mee te doen 8)7 :+

Je staat onder mijn team :P:+ En voor zover ik het kan zien hebben de meesten in de top 5, Nagashima in hun team. En nu ook de eerste punten voor degenen met Quartararo.

Maar ben het met je eens, een lijst op volgorde van boven naar beneden zou het overzichtelijker maken.
 
Laatst bewerkt:
Je staat onder mijn team :P:+ En voor zover ik het kan zien hebben de meesten in de top 5, Nagashima in hun team. En nu ook de eerste punten voor degenen met Quartararo.

Maar ben het met je eens, een lijst op volgorde van boven naar beneden zou het overzichtelijker maken.
Ik sta 4e en heb nagashima en quartararo niet. :P
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Is het een idee om de "totaal" balk een functie te geven dat je het kunt sorteren van hoog naar laag? nu staat alles door elkaar. Het is toch leuk om te kunnen zien wie de meeste punten heeft, en waar je staat.

Beetje competitie mag wel toch? anders hoef ik niet meer mee te doen 8)7 :+
Ik ga kijken of ik dat kan laten aanpassen.

Edit: Vraag staat uit bij ontwikkelaar.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: NR34
GPinsider maakt het kijken spannender, sowieso mooi dat het er is :P

0ff7c0a4-576e-456b-a269-a104d17b32d2.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan