GPinsider forum

In alle 3 de klassen zijn mijn rijders 1ste geworden. *O*
Maar mijn 2de rijders zijn niet zo goed dus alsnog maar 81 punten.
 
Lekker eerste weekend voor mij. Denk niet dat ik ooit nog een beter weekend krijg dan dit qua punten. Ik verwacht niet dat mijn MotoGP mannen elke week zo presteren maar de mannen van de moto2 en moto3 eigenlijk wel dat ze in de buurt zitten.
 
Ondanks de stralende afwezigheid van Marc Marquez toch 71 punten, ,met dank aan Masia en mijn Moto2 team.
Doe komend weekend weer zulke races aub (En dan Bastianini wat verder naar voor *O*).
 
Bij het samenstellen van het Motogp team dacht ik: Alles op rood is niet verstandig. Had ik het maar wel gedaan. Zarco weer op P2 en de rookie staat gewoon op P1, erg knap!
 
Bij het samenstellen van het Motogp team dacht ik: Alles op rood is niet verstandig. Had ik het maar wel gedaan. Zarco weer op P2 en de rookie staat gewoon op P1, erg knap!
Geloof maar niet dat die Ducati's elke keer op pole of voorin rijden. Qatar is een Ducati track.
 
Raul Fernandez houdt de eer hoog voor het Seven Hills Racing Team dit weekend. Voor de rest: Op naar de volgende!
 
McPhee, pit start ivm knokpartijtje
D. Binder, pitstart ivm traag op de racelijn

Navarro, uitgevallen of echt achteraan
Bezzechi, 5e oid

Miller, op zijn plaat
A. Marquez, 8e oid

Nee gaat niet lekker hier 😂
Wel mooie races!
 
Ik zit eigenlijk wel vrij goed denk ik.
Morbi en aleix beide aan de finish, bezzechi in de punten, lowes er naast.
Acosta weer dik in de punten en tatay weer eens niet.

Aleix en acosta waren mijn gokjes maar zijn tot nu toe behoorlijk constant.. itt de rest
 
Krijg je meer punten als je een profiel foto van duderuud zn profielfoto hebt?

Vraag het voor een vriend :P

Nu snel punten kijken
Zag dat de punten al wel bijgeschreven zijn, maar dat het nog niet gemeld was en dacht zal het ff melden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan