GPinsider forum

Whut ?! Das raar !

Ging best wel aardig dacht ik toch..

Misschien een leuke toevoeging voor volgend seizoen ; de optie om 1 x een rijder te wisselen indien deze een langdurige blessure heeft, opstapt of zelfs overlijd oid.
 
Whut ?! Das raar !

Ging best wel aardig dacht ik toch..


Misschien een leuke toevoeging voor volgend seizoen ; de optie om 1 x een rijder te wisselen indien deze een langdurige blessure heeft, opstapt of zelfs overlijd oid.
Mwoah, hij werd vooraf toch wel beetje als 1 van de favorieten gezien. Tot nu toe 1 podium, verder nog geen top 10 en 3 DNF's

Maar lees dus net dat hij terug naar Prüstel gaat om het vacante zitje van Dupasquier te vullen.
 
Oh oke, ik zag hem niet als favoriet vandaar dat ik zn prestaties wel goed vond.

Mooi dat hij het zitje gaat vullen bij zn oude team ( toch ?!)
 
Whut ?! Das raar !

Ging best wel aardig dacht ik toch..

Misschien een leuke toevoeging voor volgend seizoen ; de optie om 1 x een rijder te wisselen indien deze een langdurige blessure heeft, opstapt of zelfs overlijd oid.
Heb ik ook aan zitten denk nav. het overlijden van Dupasquier: Als een team over gaat tot vervanging, dan zou dat hier ook moeten kunnen in een dergelijke situatie.
 
Beetje zelfde systeem als MotoGP Fantasy dan? Na het kiezen van je basisteam mag je na iedere wedstrijd een wissel doen?
 
Bij GP Fantasy heb je in totaal vier rijders (motoGP). 2 in een gold team en 2 in een silver team. Deze kun je onderling zo vaak wisselen als je wilt.
Tussen de races mag je steeds 1 wissel doen tussen je eigen team en de overige rijders
Bijvoorbeeld:
Gold: Quartararo + Oliveira
Silver: Rossi + Espargaro
Die mag je onderling schuiven wat je wilt.

Rossi presteert een beetje onder de maat, dus die willen we er helemaal uit en Marquez erin. Van dat soort wissels mag je er tussen de races steeds 1x doen.
Dus week 1 Rossi eruit, Marquez erin. Week 2 Espargaro eruit, Zarco erin.
Zo kun je dus tegenvallers wisselen, en zelfs per circuit een favoriete rijder wisselen.
Alles natuurlijk afhankelijk van je beschikbare budget
 
Ah oke, nu je het zegt weet ik het inderdaad weer.
Je kan maar 2 of 3 van die motul bonussen gebruiken en idd 1x wisselen tussen de races door.
 
Whut ?! Das raar !

Ging best wel aardig dacht ik toch..

Misschien een leuke toevoeging voor volgend seizoen ; de optie om 1 x een rijder te wisselen indien deze een langdurige blessure heeft, opstapt of zelfs overlijd oid.
Ja dat zou wel handig zijn nu met Morbidelli. O-)
 
Laatst bewerkt:
Bij GP Fantasy heb je in totaal vier rijders (motoGP). 2 in een gold team en 2 in een silver team. Deze kun je onderling zo vaak wisselen als je wilt.
Tussen de races mag je steeds 1 wissel doen tussen je eigen team en de overige rijders
Bijvoorbeeld:
Gold: Quartararo + Oliveira
Silver: Rossi + Espargaro
Die mag je onderling schuiven wat je wilt.

Rossi presteert een beetje onder de maat, dus die willen we er helemaal uit en Marquez erin. Van dat soort wissels mag je er tussen de races steeds 1x doen.
Dus week 1 Rossi eruit, Marquez erin. Week 2 Espargaro eruit, Zarco erin.
Zo kun je dus tegenvallers wisselen, en zelfs per circuit een favoriete rijder wisselen.
Alles natuurlijk afhankelijk van je beschikbare budget
Op de bovenstaande manier haak ik af.....

Tegen inlevering van punten/voldoende budget een duurdere rijder kopen zou mij ook nog wel aanstaan, maar naar hartenlust heen en weer schuiven vind ik niks.
 
@Duderuud Als je nog ergens tijd hebt, kun je dan de afgelopen race nog toevoegen aan de kalender en de punten bijwerken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan