GPinsider forum

Vandaag eindelijk tijd om de races te kijken, da fuq! McPhee ga eens ff rap terug naar de Moto2, je kost me punten!

Voor mijn gevoel gaat er elke race wel 1 of meer van mijn rijders liggen. Stelletje amateurs!
 
Vandaag eindelijk tijd om de races te kijken, da fuq! McPhee ga eens ff rap terug naar de Moto2, je kost me punten!

Voor mijn gevoel gaat er elke race wel 1 of meer van mijn rijders liggen. Stelletje amateurs!
Same here, Bo gaat ineens beetje doen alsof die op een NTS zit. Morbidelli heeft zogenaamd last van voet. En Salac nam ineens ontslag om op een KTM te kunnen zitten. Hoog tijd dat ik zelf aan de knoppen ga zitten.
 
Man, kutje Rins kost me weer punten.....en over Bo zeg ik maar ff niks.
# 34 loopt weer gestaag in...........bierpakketje komt in gevaar.
 
  • Haha
Waarderingen: NR34
Man, kutje Rins kost me weer punten.....en over Bo zeg ik maar ff niks.
# 34 loopt weer gestaag in...........bierpakketje komt in gevaar.
Zal wel meevallen en toch wordt zo'n competitie leuker zo, al gaat het maar om een bierpakketje :Y En ja jammer voor Rins weer.
 
Kunnen we voor volgend jaar niet een pot maken? Iedereen voor +-5 euro bier halen ik zorg dat alles bij elkaar komt in de loop van het seizoen en degene die aan het einde van het seizoen de meeste punten heeft wint het hele pakket?
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Als in; voor de eerste race opgeven of je meedoet ? En dan alles verzamelen........en aan eind van seizoen alles samen opzuipen bieruitreiking ?

Top man dat je dat allemaal wilt regelen :t, ik doe mee.
 
Als in; voor de eerste race opgeven of je meedoet ? En dan alles verzamelen........en aan eind van seizoen alles samen opzuipen bieruitreiking ?

Top man dat je dat allemaal wilt regelen :t, ik doe mee.
Ja idd. Gewoon tzt in het topic even melden. En dan heb ik het hele seizoen de tijd alles te verzamelen.
Voor 5,- heb je 2-3 biertjes denk dat je dan met een paar man een leuke prijs hebt.
 
Kunnen we voor volgend jaar niet een pot maken? Iedereen voor +-5 euro bier halen ik zorg dat alles bij elkaar komt in de loop van het seizoen en degene die aan het einde van het seizoen de meeste punten heeft wint het hele pakket?
Idee is zeker leuk maar wat nu als je niet drinkt ?!
 
Iets motor of race gerelateerd ?!
Ik zou gerust mee doen hoor maar ik denk dat er beter prijzen zijn die aansluiten bij dit topic of het spelletje ;)
Niet bedoeld als commentaar hoor, het initiatief word gewaardeerd !!

Heb meerdere gp manager spelletjes gespeeld, allemaal zity er een prijs aan verbonden die met motoren/racen te maken heeft.
Zo was er een spel waarbij je tegoed kon winnen voor de rossi shop, kan je een shirtje of petje naar keuze online uitzoeken en werd thuis gestuurd
Ander spel kon je kaarten voor de tt winnen e.d.
anyway, je snapt m wel.

Word het bier dan doe ik alsnog mee en krijg jij mijn pakket !
 
Kunnen we voor volgend jaar niet een pot maken? Iedereen voor +-5 euro bier halen ik zorg dat alles bij elkaar komt in de loop van het seizoen en degene die aan het einde van het seizoen de meeste punten heeft wint het hele pakket?
Tof idee. Misschien leuker om wat meer kleinere prijsjes te verzinnen voor de eerste 5?
 
En dat we dan ook een FIM / Dorna / MF gala organiseren :+
 
Iets motor of race gerelateerd ?!
Ik zou gerust mee doen hoor maar ik denk dat er beter prijzen zijn die aansluiten bij dit topic of het spelletje ;)
Niet bedoeld als commentaar hoor, het initiatief word gewaardeerd !!

Heb meerdere gp manager spelletjes gespeeld, allemaal zity er een prijs aan verbonden die met motoren/racen te maken heeft.
Zo was er een spel waarbij je tegoed kon winnen voor de rossi shop, kan je een shirtje of petje naar keuze online uitzoeken en werd thuis gestuurd
Ander spel kon je kaarten voor de tt winnen e.d.
anyway, je snapt m wel.

Word het bier dan doe ik alsnog mee en krijg jij mijn pakket !
Ik snap je, maar wat moet een Marquez fan met Rossi spul of een cruiser rijder met een setje kneepads?
Dus semi serieus, wil je geen bier winnen moet je niet mee doen.

Ik denk dat financieel bij elkaar leggen voor een zelf uit te zoeken set banden wellicht juridisch problemen geeft? (Dat het te serieus word)
@Duderuud ?
 
Eerst maar eens zien hoeveel er mee doen.
Als het er 5 zijn dan is het winner takes all. Zijn het er 50….
Volgend jaar een nieuwe teamnaam dan.... Bassie Racing Team

proxy-image


:P
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je, maar wat moet een Marquez fan met Rossi spul of een cruiser rijder met een setje kneepads?
Dus semi serieus, wil je geen bier winnen moet je niet mee doen.

Ik denk dat financieel bij elkaar leggen voor een zelf uit te zoeken set banden wellicht juridisch problemen geeft? (Dat het te serieus word)
@Duderuud ?
Gewoon een tegoed bon geven te besteden bij, de rossi shop ( waar je meer kan kopen dan alleen rossi items ;) )
Misschien heeft deze site wel sponsorende bedrijven die iets beschikbaar kunnen stellen ( tegen vergoeding oid )


Maar zoals ik het nu lees wil je gewoon een bierpakket :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan