GPinsider forum

Gewoon een tegoed bon geven te besteden bij, de rossi shop ( waar je meer kan kopen dan alleen rossi items ;) )
Misschien heeft deze site wel sponsorende bedrijven die iets beschikbaar kunnen stellen ( tegen vergoeding oid )


Maar zoals ik het nu lees wil je gewoon een bierpakket :P
Tegoedbonnen zijn suf.

Ik bedoel maar te zeggen dat je het nooit iedereen naar de zin kan maken en ik weet niet wat je er allemaal kan krijgen maar ik verwacht niet dat ik iets uit de shop wil, maar hey, ik pas me aan.

Persoonlijk vind ik geld en een bon rondschuiven gewoon niet leuk.
 
Tegoedbonnen zijn suf.

Ik bedoel maar te zeggen dat je het nooit iedereen naar de zin kan maken en ik weet niet wat je er allemaal kan krijgen maar ik verwacht niet dat ik iets uit de shop wil, maar hey, ik pas me aan.

Persoonlijk vind ik geld en een bon rondschuiven gewoon niet leuk.
Ik snap het ;)
Zoals gezegd doe ik ook gewoon mee als het zo ver komt, dus ik pas mij ook aan.
Vind het ook echt een leuk idee alleen die koppeling tussen bier en motorsport kan ik gewoon niet maken :P

Het is jouw idee en , nogmaals, ik vind het top en doe gewoon mee.
 
Ik zal eens kijken of ik er volgend jaar een prijzenfestival van kan maken :)

Bij de citaten komen de data niet meer mee. Maar onderstaand ideeën citaat is van november 2020. Sorry kon het niet laten :P

Bedankt voor de opzet! Voegde net even wat extra’s toe 😊
Misschien leuk volgend jaar wat sponsoring toe te voegen? Bedrijven of users die vrijwillig motorproducten kunnen doneren?


Ik gok dat ik 26e ben geworden, ik wacht nog even op @Dipsaus 😘

:^

Ik heb wel wat ideeën...
 
Laatst bewerkt:
slecht weekend voor TBG......Garcia out, Antonelli en Remy gevallen, Bo 1 puntje. Miller weer verkeerde band. Alex toch nog netjes 4e.
 
4 coureurs onderuit...

sad kanye west GIF by My4
 
Terug
Bovenaan Onderaan