GPinsider forum

Het blijft spannend in de race tussen Team Bocht Gemist en Seven Hills Racing Team:

1636393110683.png


Wie o wie krijgt het felbegeerde bierpakket?
 
Ik zie dat de punten al bijgewerkt zijn, thanks @Duderuud voor het weer mogelijk maken van deze competitie :t

Lang buiten de top 10 gestaan en op het laatst toch weer gestegen naar P7 en dat met Rossi in mijn team *O*Vorig jaar nog P4, niet slecht!
 
Leuke samenvatting @Duderuud Het enthousiasme van de deelnemers is wel groot zeg. Zelfs degene die gewonnen heeft, reageert amper tot niet dit jaar. Gelukkig nog een handjevol deelnemers die wel reageren :t
 
Eens kijken of ik het aankomend jaar wat aantrekkelijker kan maken...
Als puntje relevant gezeur zou ik mee willen geven dat de homepagina de indruk wekt dat er een jaar niets meer gebeurd is.
En ik zou het ook leuk vinden als er iets meer met de achtergronden wordt gedaan. Kwalificatie en technische veranderingen zonder de bekende klik voor nietszeggende teksten.
Of dit nog mogelijk is, vraag mij ter gelijkertijd ook af, maar toch...
 
Er waren al verschillende reacties in het andere draadje geplaatst, maar hierbij nogmaals, dank Ruud voor het steeds maar weer verwerken van de uitslagen. Het was leuk en zoals hier al eerder genoemd maakte het de motogp dit jaar weer extra spannend en soms ook frustrerend als "mijn team" het liet afweten.
Big thanks en hopenlijk volgend jaar weer!
 
Als puntje relevant gezeur zou ik mee willen geven dat de homepagina de indruk wekt dat er een jaar niets meer gebeurd is.
En ik zou het ook leuk vinden als er iets meer met de achtergronden wordt gedaan. Kwalificatie en technische veranderingen zonder de bekende klik voor nietszeggende teksten.
Of dit nog mogelijk is, vraag mij ter gelijkertijd ook af, maar toch...
Daar heb je helemaal gelijk in.
Het punt is, ik doe alles (zeker mbt GPinsider) in mijn eentje en heb de tijd niet om naast het volgen van alles races en het daarna invoeren van alle uitslagen ook nog uitgebreide verslagen te typen.
Dat had ik iemand voor gevonden maar die liet al vrij snel niet meer van zich horen...

Mocht er iemand serieus interesse hebben om dit aankomend seizoen Sen met min op te pakken dan hoor ik dat graag (via PM of mail).
 
Zin in seizoen 2022! Is er al iets te zeggen over een startdatum waarop ik mijn team kan samenstellen? Ik ben zeer zeer gedreven het dit jaar veul beter te doen dan vorig jaar!
 
Wie heeft er zin mee te doen in een bier pool?

2 speciaal biertjes kopen en ik verzamel ze/opsturen naar mij en zorg dat ze bij de winnaar komen aan het einde.
(Niet nu al kopen, dan zijn ze over de datum voor het zover is)
Zie: Bier pool deelnemers

Wie nog meer? Laat je even horen dan nodig ik je uit in de pool.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan