GPinsider forum

Daardoor staat mijn Moto2 rijder op de eerste plaats*O*

Mag ook wel eens, want m'n 2de rijder is Antonelli. Die heeft nog geen punt gescoord dit seizoen..:')
Hier idem, ook Antonelli in het team. Tot nog toe maar 1 rijder die constant punten binnenhaalt. 1 van de 6! :t Duimpje omhoog voor Garcia dus maar gaat hem dit jaar niet meer worden.
 
Laatst bewerkt:
In elke klasse een rijder op het podium *O* helaas ook 2 rijders gecrasht, maar je kunt niet alles hebben.
 
Top Duderuud! Mooi rap!

Weer de helft van het team over de finish.
Acosta moet leren rustig te blijven. Hij rijdt de eerste paar rondjes hele nette pace. Maar dan wil hij ineens quali tijden gaan rijden ofzo. In 2 rondjes een gat van 600ste met Fernandez en hup onderuit.

Er is ook iets niet helemaal goed in die kop bij Martin. Blij dat ik ook Bestia in mn team heb. Lijkt mij dat ze die volgend jaar op de fabrieks Duc zetten. Ik zie Martin nog niet 1, 2, 3 doen wat Bestia doet.

Plaatsje gedaald, maar nog steeds trots op mn boys (naja Acosta beetje minder dan).
 
Top Duderuud! Mooi rap!

Weer de helft van het team over de finish.
Acosta moet leren rustig te blijven. Hij rijdt de eerste paar rondjes hele nette pace. Maar dan wil hij ineens quali tijden gaan rijden ofzo. In 2 rondjes een gat van 600ste met Fernandez en hup onderuit.

Er is ook iets niet helemaal goed in die kop bij Martin. Blij dat ik ook Bestia in mn team heb. Lijkt mij dat ze die volgend jaar op de fabrieks Duc zetten. Ik zie Martin nog niet 1, 2, 3 doen wat Bestia doet.

Plaatsje gedaald, maar nog steeds trots op mn boys (naja Acosta beetje minder dan).
Weet niet of het een vooruitgang is om in het Ducati fabrieksteam te komen. Het lijkt er op dat ze allemaal minder goed gaan als ze daar eenmaal rijden.
 
Weet niet of het een vooruitgang is om in het Ducati fabrieksteam te komen. Het lijkt er op dat ze allemaal minder goed gaan als ze daar eenmaal rijden.
Inderdaad mee eens, plus dat fabrieksteam betekend natuurlijk een motor waar ze nog best veel mee aan het testen zijn en nieuwe dingen uitproberen. En zit denk ik genoeg tussen wat op papier of achter de pc wel werkt, maar in werkelijkheid...
 
Qua resultaten zijn ze er wel op vooruit gegaan! Zowel Jack als Pecco hebben allebei een behoorlijk stap gezet.

Pecco in Pramac tijdperk 15 en 16de in de eindstand... vorig jaar tweede. 4 x winst, 9 podiums
Jack in Pramac tijdperk 8 en 7de in de eindstand, bij Ducati 4de. 2x winst, 5 podiums.

Het meeste experimenteren en uitproberen gebeurd meestal met de Pramac machines of door Pirro.
 
Laatst bewerkt:
Qua resultaten zijn ze er wel op vooruit gegaan! Zowel Jack als Pecco hebben allebei een behoorlijk stap gezet.

Pecco in Pramac tijdperk 15 en 16de in de eindstand... vorig jaar tweede. 4 x winst, 9 podiums
Jack in Pramac tijdperk 8 en 7de in de eindstand, bij Ducati 4de. 2x winst, 5 podiums.

Het meeste experimenteren en uitproberen gebeurd meestal met de Pramac machines of door Pirro.
Ik zie Bastiawelwel eerder kampioen worden op de Gresini Ducati dan wie dan ook op de fabrieks Ducati. Keer op keer blijkt de druk te hoog.
 
Acosta weet eindelijk de finish te behalen en dan direct als winnaar. Voor mij eindelijk 50 punten in de pocket. Van mijn Motogp team verwacht ik eigenlijk niet meer zo veel. Acosta mag het van mij nog wel wat rustiger aan doen, je hoeft niet de hele race zover vooruit te rijden met alle risico's van dien.
 
Acosta weet eindelijk de finish te behalen en dan direct als winnaar. Voor mij eindelijk 50 punten in de pocket. Van mijn Motogp team verwacht ik eigenlijk niet meer zo veel. Acosta mag het van mij nog wel wat rustiger aan doen, je hoeft niet de hele race zover vooruit te rijden met alle risico's van dien.
Dat is ook wel de enigste die vandaag een paar punten voor mij verzameld heeft. Moreira er af, Lowes er af, Atrigas liep ergens achteraan te kutten. Misschien verzameld Bagnaia nog een paar punten, van Gardner verwacht ik ook niets eigenlijk. Op deze gozer heb ik mij echt verkeken -O-
 
Zolang de motoGP race nog niet klaar is, ga ik nog even geen uitspraken doen over mijn rijders en mn verwachte punten deze race 😂
 
Geen verwachtingen hebben, helpt! 3 rijders op P1 en nog een rijder net in de punten *O* Maar een topnotering dit jaar zit er niet meer in.
 
Nou! Acosta doet eindelijk eens wat maar ik pleur helemaal naar onderen 🤦🏻‍♂️
Tsja, met Acosta Ogura en Foggio zou je veel verwachten. Die gaan je in de tweede helft van het seizoen vast meer punten opleveren dan tot nu toe. Vinales levert nog niet maar dat zal vast ook beter worden als je ziet wat Aleix met die Appie doet. Gardner en Fernandez verwacht ik eerlijk gezegd weinig punten van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan