GPinsider forum

Selectie_002.png

:9:9
 
Zo! Ik heb goede zaken gedaan. Kon nog beter. Jammer dat Bastia er weer af is gedonderd. Maakt het er voor Ducati ook niet makkelijker op.
 
Gegokt en verloren: zonder Marquez slechts 5 rijders over, maar gelukkig doet Marini het heel aardig....i.t.t. Migno. Daar had ik toch echt wel meer van verwacht.
 
Mijn rijder had 2de kunnen worden.. maar als je een rondje te vroeg stopt... -O-

Gelukkig heeft m'n 2de rijder het podium wel gehaald.
 
Ik denk dat de 4 KTM en de 2 RNF, en ook LCR mannen het dit jaar lastig gaan krijgen. De KTM was afgelopen jaar ook minder goed dan het jaar daarvoor.
Zoals ik er voorafgaand aan dit seizoen naar keek lijkt wel aardig uit te komen deze eerste seizoenshelft. Met hier en daar een uitschieter van Binder en Oliveira.
 
Nou nou!
Adrian Fernandez én Foggia nette 8 en 2 in Moto3
En verdomd, Ogura laat het een beetje liggen met p8 en Acosta doet eindelijk waar ik hem voor betaal met een tweede plaats!
In de MotoGP hebben we het niet over Gartner, alleen jammer dat Vinales vanaf p4-5 uitviel met een lowrider (geen typo).
 
Heb je Acosta ook betaald om zn poot te breken dan ?! Potver, pakt het ventje net lekker puntjes de laatste wedstrijden..
 
Wat zijn ze nu eigenlijk aan het trainen tussen wedstrijden door? Gebeurt regelmatig dat ze bij mountainbiken o.i.d. iets breken.. Misschien wat minder risico nemen tussen wedstrijden door?
 
Fitheid is wat er getraind word en volgens mij een beetje de feeling/balans etc.

Het racen met de moto2 en gp machines schijnt zo fysiek zwaar te zijn dat je wel echt als een topsporter moet trainen/eten/rusten
Als ze een beetje op half/half gaan trainen heeft het dus geen nut.. en ook geen risico
 
Fitheid is wat er getraind word en volgens mij een beetje de feeling/balans etc.

Het racen met de moto2 en gp machines schijnt zo fysiek zwaar te zijn dat je wel echt als een topsporter moet trainen/eten/rusten
Als ze een beetje op half/half gaan trainen heeft het dus geen nut.. en ook geen risico
Bietje rondjes rijden, valt allemaal wel mee man.
 
Terug
Bovenaan Onderaan