GPinsider forum

Succes alvast allemaal! Ben al weer mooi alle trainingen aan het volgen en uiteraard ook kwalificatie. Ben al benieuwd naar de race morgen!
 
Garcia en Suzuki eraf gekegeld.......hup weg moto 3 punten. Fernandez ; wat een held :}
Weinig puntjes deze keer maar wel genoten van de races.
 
Het leek een heel heel goed weekend voor mij te gaan worden. Maar een gebroken velg (Bastia) en een beetje ongeduldige Martin maakten het toch net wat minder mooi. De leiding in het algemeen klassement ben ik kwijt. Gelukkig liggen we nog op koers voor lekker bier.
 
Ik dacht dat Mir wel een goede zou zijn om consequent punten binnen te halen...-O-
Martin ook jammer af en toe.
dat zal geen bier worden voor mij
 
Het leek een heel heel goed weekend voor mij te gaan worden. Maar een gebroken velg (Bastia) en een beetje ongeduldige Martin maakten het toch net wat minder mooi. De leiding in het algemeen klassement ben ik kwijt. Gelukkig liggen we nog op koers voor lekker bier.
Jij hebt inderdaad geluk dat ik niet mee doe met het bier spel !
en ik heb geluk dat die jappen het goed deden in de moto 2 en 3
 
Nou ik sta 8e in de bier pool dus het kan slechter maar winnen zal hem wel niet worden 😂

Ik ga een prive groep starten om het bier voor winnaar te verzamelen.
Is gestart! Heb je geen pb, dan kan ik jou wrs niets sturen, dan stuur mij even wat.
 
Laatst bewerkt:
Dit is de laatste x dat ik mee speel😄 jaren op rij een zeer slechte deskundige gebleken 😂
 
Al een tijd snap ik niet veel van de "resultaten". Bij het seizoensoverzicht, als je daarbij op de resultaten klikt (bv hier van leider Jasper46) , klopt dit zelden of nooit (tov de laatste race) , hier klopt bv enkel Bagnaia :
seizoen details Jasper46.png

ga je dan naar de resultaten van de laatste race kijken , weer bij Jasper46, krijg je iets totaal anders te zien :
race results Jasper46.png

dit klopt wel, op Garcia na, want die is gecrasht. Toevallig had ik de site van MotoGP geopend om de punten van wat andere rijders te controleren/vergelijken, en ik denk dat Duuderuud gewoon die lijst van namen copieerd naar een excel, want er iets eigenaardigs aan de hand met de uitslag van de Moto3 : Garcia staat bovenaan zonder dat er een positie vermeld staatvoor zijn naam :
Moto3 GPsite.png

Daardoor hebben alle Moto3 rijders fouten punten gekregen !

Kan iemand mij het verschil tussen de punten van Jasper46 uitleggen tussen "race-results" en "details bij seizoen" ?
 
Al een tijd snap ik niet veel van de "resultaten". Bij het seizoensoverzicht, als je daarbij op de resultaten klikt (bv hier van leider Jasper46) , klopt dit zelden of nooit (tov de laatste race) , hier klopt bv enkel Bagnaia :
Bekijk bijlage 1800202
ga je dan naar de resultaten van de laatste race kijken , weer bij Jasper46, krijg je iets totaal anders te zien :
Bekijk bijlage 1800205
dit klopt wel, op Garcia na, want die is gecrasht. Toevallig had ik de site van MotoGP geopend om de punten van wat andere rijders te controleren/vergelijken, en ik denk dat Duuderuud gewoon die lijst van namen copieerd naar een excel, want er iets eigenaardigs aan de hand met de uitslag van de Moto3 : Garcia staat bovenaan zonder dat er een positie vermeld staatvoor zijn naam :
Bekijk bijlage 1800212
Daardoor hebben alle Moto3 rijders fouten punten gekregen !

Kan iemand mij het verschil tussen de punten van Jasper46 uitleggen tussen "race-results" en "details bij seizoen" ?
Wil je mijn eerste plek niet te discussie stellen..
Geintje snap er zelf ook helemaal niks van hoor🤣
 
gaat niet helemaal goed, kreeg 25 punten vandaag voor Garcia.....rest van de punten klopt weer wel....snap het ook niet meer 8)7
 
Goed gespot, nooit op gelet.
Ik heb 11 punten gekregen voor Pecco, een ander 10 voor Marc M...
Volgens mij is iemand omgekocht :P
 
Het klopt inderdaad niet.
Als ik de totale punten in de tussenstanden van de kampioenschappen optel kom ik voor mij zelf op 737 punten.
In de tussenstand hier 728 punten.
 
Hoop dat die M.Marquez morgen iig wel finished :X
 
Laatst bewerkt:
Top weer! Dankjewel.

We gaan prima. Jammer dat Bastianini niet verder naar voren kon komen. Maar zolang mn "minste" rijders zoals Artigas gewoon puntjes pakken ben ik blij ;-) En Ogura blijft precies doen wat je/ik vorig jaar zag aankomen. Echt fan van dat menneke. Ik zou het mooi vinden als hij de titel pakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan