GPinsider forum

Ik heb gisteren de races gekeken…
Acosta en Ogura… man man man 🤦🏻‍♂️

Moto3 ook naatje en motoGP is het hele jaar al niets 😂
Volgend jaar moeten die 2 het maar gaan doen in de moto 2.. denk alleen niet dat ik ze kies 🤣

Voor dit seizoen de hoop opgegeven om de competitie te winnen, volgend jaar weer beter !!
 
Word nog spannend met @TripleSteve de laatste Moto2 race moet het verschil gaan brengen.
Jammer genoeg rij ik sinds Saschenring alleen nog met Garcia in de Moto3 andere rijder geblesseerd scheelt weer paar punten🙃.
 
Ja spannend idd. Niet alleen Moto2 toch, ook Bagnaia - Martin in de MotoGP is een behoorlijk verschil.

Ik moet zeggen dat ik verwacht dat jij er met de eer vandoor gaat, al is het mooi om te weten dat het verstand in het noorden van het land zit ;-)
 
Ja spannend idd. Niet alleen Moto2 toch, ook Bagnaia - Martin in de MotoGP is een behoorlijk verschil.

Ik moet zeggen dat ik verwacht dat jij er met de eer vandoor gaat, al is het mooi om te weten dat het verstand in het noorden van het land zit ;-)
We hebben beide Enea dus Bagnaia VS Martin kan nog verschil gaan opbrengen
De wijzen komen dus niet uit het oosten maar uit het noorden🤪
 
Volgens mij zit Jasper niet in de Bierpool.
Gemiste kans ;)

[EDIT] zie net dat hij er wel in zit|(
Gefeliciteerd 🥳
 
Euh, nee hoor.


Ik vermoed dat jij in de algemene lijst keek.




Maar wel van harte Jasper, top team dus!
Ik zelf halverwege de 2e pagina, valt me nog behoorlijk mee!

Inderdaad, eerste keer goed gekeken en bij de second opinion verkeerd gekeken |(

Ik 13e, en 5de in de Bierpool. Mooi resultaat maar ben serieus van plan om het volgend seizoen beter af te sluiten.8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan