GPinsider forum

Toch mooi een tijd 1e gestaan (1e helft) en op een respectwaardige plaats geëindigd. Felicitaties aan de winnaar.
 
11e plek terwijl ik de broertjes Marquez had >_<
Vorig jaar toch beter gedaan met 3e plek.
 
Het meeste voorbereidende werk is inmiddels gedaan. Ik moet alleen nog het budget bepalen en de prijzen van de coureurs (en dat is lastiger dan je denkt ;) )
Respect Ruud, doe het je niet na. En velen hebben geen idee wat er bij komt kijken, laat ze maar lekker ff wachten :P
 
Het was even zoeken, maar idd @TripleSteve bood het toen aan:

Christmas came early jongens! 28KG aan vloeibare goddelijkheid. Of zoals de UPS bezorger poëtisch zei: "BIERRRRR" _O-

Oja, en een droge worst! *O*

Jongens, allemaal hartelijk bedankt. Maar in het bijzonder Roy. Top organisatie, maar ook super idee. Laten we het erin houden. Als winnaar van dit jaar zal ik mezelf aanbieden om volgend jaar de inzameling en het versturen de verzorgen. Tenzij Roy dat heel graag zelf wel doen.

Ik zal thuis alles even rustig uitpakken en uitstallen en dan nog een foto'tje maken. Mocht er iemand komende weken in de buurt van Groningen zijn. Bij mij is de koelkast vol ;-)

Bekijk bijlage 1824772


Bekijk bijlage 1824773
 
Het meeste voorbereidende werk is inmiddels gedaan. Ik moet alleen nog het budget bepalen en de prijzen van de coureurs (en dat is lastiger dan je denkt ;) )
Valt altijd wel een exploitje te vinden, zoals Diogo Moreira laatste seizoen xD
 
Terug
Bovenaan Onderaan