GPinsider jaargang 2023 is begonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top! Ik heb alweer een teampje samengesteld. Zal in de komende tijd nog wel eens veranderen, maar toch kom ik vaak weer op dezelfde uit. Wel wat gokjes dit seizoen, vorig jaar vond ik het makkelijker.

Anyways, belangrijker nog: De Bierpool 2023 is van start! Dus mocht je zin hebben in een (amper te tillen) doos vol met lekkere speciaalbiertjes uit het hele land. Schrijf je dan snel in!
 
Vorig jaar voor de winnaar:

20221122_104342-jpg.1824772


20221122_104739-jpg.1824773
 
Top! Ik heb alweer een teampje samengesteld. Zal in de komende tijd nog wel eens veranderen, maar toch kom ik vaak weer op dezelfde uit. Wel wat gokjes dit seizoen, vorig jaar vond ik het makkelijker.

Anyways, belangrijker nog: De Bierpool 2023 is van start! Dus mocht je zin hebben in een (amper te tillen) doos vol met lekkere speciaalbiertjes uit het hele land. Schrijf je dan snel in!
Bierpool??
 
Pfoe.. nou ik heb geen lijst bijgehouden met proefnotities. Daar was het gewoon te veel voor. En stiekem ben ik er ook nog niet helemaal doorheen, maar geniet ik af en toe nog steeds van een lekker bier op zn tijd.

Er zaten een aantal tussen die echt heel lekker waren, en dat waren vooral de blonde niet te zware bieren. Leuk detail is misschien wel dat de 2 die ik zelf had uitgekozen echt f*cking vies waren.
 

Hier een link naar het topic waar je deelname kunt aanvragen/aangeven.
 
Zo startte ik vorig jaar met MMarquez en McPhee. Vervangers scoorden ook niet bijster veel punten.
 
Was vorig jaar voor mij toch een regelrechte puntenmachine. Jammer voor degene die hem dit jaar in het team zouden willen opnemen.
 
Ik neem aan dat de punten van de sprintrace ook meetellen?
De helft van mijn team lag na 1 ronde al grind te happen...

En wat ik me nu realiseer... als die punten meetellen is goed scoren in de MotoGP belangrijker... dat zal met mijn team lastig worden.
 
Ik doe goed mee voor de troostprijzen, Bastianini en Quartararo allebei door anderen niet gescoord. maar we zijn weer los!
 
Bastianini is geblesseerd. Gebroken schouderblad. Zal morgen sowieso niet rijden.

Ja, als de sprint meetelt dan is motogp veel belangrijker om goede rijders te pakken omdat de sprintrace ook best veel scheelt met punten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan