GPinsider jaargang 2024 gaat beginnen

Blinde darm ontsteking, en linkeballen in de Quali en dus 2x een longlap... Mien god wat pech tot nu toe

Wat is dat tegenwoordig toch met die coureurs en blinde darm onstekingen (Alex Albon, Carlos Sainz en nu Rueda)?
Hopelijk komt Rueda net zo sterk terug als dat Sainz bij de F1 terug kon komen, dan kan hij mooi nog wat puntjes voor mij scoren ;)
Blinde darm is tegenwoordig een soort van kijk operatie met 3 sneetjes van +/- 1 cm.
Vroeger kreeg je een mooie ritssluiting van 10 a 15 cm.

Al zo vaak is bewezen dat een ongeluk in een klein hoekje zit. 🤕 Hoe jammer dat het ook altijd is. En het seizoen is lang.

Maar fantastische races,en daar gaat het om.

:Y
net even de "concurrentie" bekeken : van iedereen op de eerste pagina ben ik de enige die Alonso heeft. terwijl het toch zo over duidelijk was - zelfs voor de eerste race- dat die dit jaar met al zijn vingers in de neus WK wordt.
Eigenlijk doelde ik op de spanning in de Bierpool. Maar als jij het overall klassement wint omdat je Alonso in je team hebt en ik win de Bierpool dan stuur ik met alle plezier een biertje naar je op ;)

Al zo vaak is bewezen dat een ongeluk in een klein hoekje zit. 🤕 Hoe jammer dat het ook altijd is. En het seizoen is lang.

Maar fantastische races,en daar gaat het om.
:^
En mij maakt het meestal ook niet zoveel uit, wie, wat, of waar vandaan. Zolang er maar strijd is, was het mij al best.
Maar, maar...., het kijkt nu toch anders wanneer er 6 "eigen" rijders mee doen.

Is er een troostprijs? Ik ben hard op weg als kanshebber _O-

Het waren dan ook wel gokjes. Voornamelijk moto3 rijders die nieuw zijn in de moto2.
Moto2 rookies zijn over het algemeen niet snel genoeg voor de punten.
De onderlinge verschillen zijn zo klein.
Alleen uitzonderlijke talenten zoals Marc Marquez of Pedro Acosta kan je op gokken.

Moto2 rookies zijn over het algemeen niet snel genoeg voor de punten.
De onderlinge verschillen zijn zo klein.
Alleen uitzonderlijke talenten zoals Marc Marquez of Pedro Acosta kan je op gokken.
Dat geldt ook voor de Moto3 en MotoGP. Alleen de buitencategorie scoort veel punten in hun debuutjaar.

Ik heb m’n geld gezet op Piqueras in de Moto3 en idd Acosta in de MotoGP.

Terug
Bovenaan Onderaan