GPinsider seizoen 2021 gaat van start! [Update 24-03]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Het MotoGP seizoen staat op het punt om te beginnen. Dat betekend dat de virtuele deuren van het GPinsider spel ook weer openen.

Zin om mee te doen? Of wil je even kijken hoe en wat? Ga dan snel kijken!

GPinsider

Update 24-03-'21:
GPinsider is dit jaar wat aangepast:
- In het resultaten scherm is de standaard sortering aangepast. Nu staat het team met de hoogste score bovenaan. Tevens is het mogelijk zelf een andere sortering te maken.
- Vorig jaar kon je alleen per race de details van alle teams bekijken. Nu kan dat ook in het resultaten scherm. De details van een team laat je de coureurs van dat team zien, inclusief behaalde punten.
- Op elke pagina zijn de menu knoppen te zien om makkelijker te kunne navigeren tussen de verschillende schermen van GPinsider.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hetmooi laten liggen in de MotoGP...
1616996217801.png
 
Bijna de helft van de GPInsider deelnemers hebben Morbidelli en Miller als MotoGP mannen. Hopen voor jullie dat die twee het dit weekend eens gaan laten zien.
 
Miller is niet fit, die is vorige week geopereerd aan armpump.

Morbido en Miller waren een paar maandjes terug in Portimao wel erg goed. Mooi gevecht om de tweede plek.
 
Bijna de helft van de GPInsider deelnemers hebben Morbidelli en Miller als MotoGP mannen. Hopen voor jullie dat die twee het dit weekend eens gaan laten zien.
Ik vind ze flink tegenvallen inderdaad. Gelukkig compenseren Gardner en Acosta tot nu toe wel lekker
 
Minder weekend voor mij. Binder start uit de pits, kan het niet meer goed maken. Lowes en Zarco crashen.
 
Gelukkig pakte Bagnaia punten, de overige 5 allen (uit)gevallen. Al zal ik daar de enige niet in zijn. Wat een hoop crashes. Ik doe voor het eerst mee en ik vind het toch net wat toevoegen aan het kijkplezier!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan