GPS plaatsen op GSXR600

Suki600

Rookie
7 aug 2006
2
0
brussel
Kan er mij iemand helpen bij het plaatsen van een GPS TOMTOM op een gsxr600 (2006), alle tips & tricks zijn welkom

groetjes
 
ga bij waypoint in notter informeren voor een goed type RAM-mount en je bent al bijna klaar.


Ram-mount zuigt, die dingen kun je zo van je motor af schroeven incl je gps (zonder gereedschap.Het ziet er leuk uit voor op een crosser of een 1150GS, maar op een SS is het foei-lelijk...

Mijn maat maakt wel voor BMW en bijv. Honda bevestigingen voor GPS systemen die demonteerbaar zijn, voor een GSX heeft ie iig nog niets, het zal vast wel te maken zijn, maar om van brussel nu hierheen te komen rijden.... :X
 
Laatst bewerkt:
RAM-mount is ideaal vind ik. De knijper dempt de trillingen best behoorlijk, de GPS is makkelijk in elke stand te monteren, en je zet het ding er zo op of haalt het eraf.

Alleen waar laat je dat RAM-balletje op een GSX-R? Ik heb een mooi stuur waar ik van alles op kwijt kan.
 
RAM-mount is ideaal vind ik. De knijper dempt de trillingen best behoorlijk, de GPS is makkelijk in elke stand te monteren, en je zet het ding er zo op of haalt het eraf.

Alleen waar laat je dat RAM-balletje op een GSX-R? Ik heb een mooi stuur waar ik van alles op kwijt kan.


Vriend van me heeft zo'n mount met dat balletje erop met een pin door de kroonplaat van zijn R1 uit 2003 :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan