GPS radar informatiesysteem

Gemojo

MF veteraan
6 jan 2010
1.477
4
Wie heeft er ervaringen? Het is een legaal systeem dat je waarschuwt als je radar snelheidscontrole apperatuur nadert. Lijkt mij handig; je wordt ruim op tijd gewaarschuwd.
Rijhulpsysteem - Coyote
 
Laatst bewerkt:
Onzin ding, naar mijn mening. Maar ik rijd ook niet gauw te hard, dat scheelt.
 
je bent afhankelijk van de input van andere gebruikers en dergelijke, lijkt me voor mobiele flitsers niet echt betrouwbaar...
 
Daarnaast heb je een abonnement van 12euro per maand nodig.

Met de motor gebruik ik geen navigatie, met de auto wel;vTomTom met TMC voor file informatie.
 
Ik heb de Coyote V2 nu een 7 maanden.
Ben er heel tevreden van.

Enige nadeel vind ik dat die 12euro per maand wel ineens per jaar of 2 jaar te betalen is.

Heeft me nog niet in de steek gelaten tot nu toe.
Gebruik hem niet om altijd de kamikaze uit te hangen, maar 10-20km/u over de limiet heb je al snel.
Als je dan regelmatig een bonnetje van 50e in de bus krijgt, valt die 144e per jaar wel mee :)

Alles valt of staat natuurlijk met het aantal gebruikers.
Hier in Belgie zit ik toch altijd rond de 100 verkenners.
Nederland(grenszone met Belgisch limburg) is wel vrij schaars (soms geen)
In Frankrijk is het een droom om mee te rijden (het komt ook van daar), in november naar Eurodisney gereden en 6 keer gered van een mobiele ;)

In sommige landen is het WEL illegaal (Oostenrijk, Zwitserland, dacht ook Duitsland).
Maar daar is het ook illegaal om vaste flistsers in je GPS te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Vind ik een aanschafprijs van 200 euro en nog eens 144 euro per jaar toch prijzig. Voor hetzelfde geld heb je een tomtom rider met alle vaste flitsers erop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan