GPS radardetector

K@W@

MF veteraan
8 okt 2004
21.338
12.991
nijmegen
Vond de huidige radarverklikkers tot heden te duur, maar sinds deze week is er bij BREZAN automaterialen een GPS verklikker te koop voor 135 euro..
Die heb ik er in een week al uit O-)
Heb er direct maar een besteld...
Is upgradebaar via PC ..En LEGAAL
 
Vond de huidige radarverklikkers tot heden te duur, maar sinds deze week is er bij BREZAN automaterialen een GPS verklikker te koop voor 135 euro..
Die heb ik er in een week al uit O-)
Heb er direct maar een besteld...
Is upgradebaar via PC ..En LEGAAL

Zeker legaal, maar wat moet je met een gps-verklikker? :?
 
Dat is geen radarverklikker maar een apparaat dat via GPS weet waar jij bent en zo de flitspalen in de buurt kan laten zien. Upgraden via de PC houd in dat je de recentste lokaties van de flitspalen kan zien.
 
Dat is geen radarverklikker maar een apparaat dat via GPS weet waar jij bent en zo de flitspalen in de buurt kan laten zien. Upgraden via de PC houd in dat je de recentste lokaties van de flitspalen kan zien.
En da's alleen maar leuk voor vaste flitskasten......
 
Het is niet zo dat het alleen maar de vaste flitspalen zijn die met een gps kan opsporen. Als je bijv. de POI download voor je TomTom in de PDA krijg je ook de locaties die bekend zijn, waar mobiel gecontroleerd wordt. Overigens is ruim 80% van de controles met vaste palen dus heb je sowieso het merendeel van de controles in de gaten. Is alleen wat onhandig op de motor. Kan wel overigens. Ik rij er dus mee in de auto en daarmee heb ik weinig bonnen opgelopen i.t.t. met de motor :(
 
je moet gewoon niet te snel rijden :+
(ja, sorry, der had nog niemand dit gezegd en ik kon het niet laten).
 
Ik vind een GPS radardetector persoonlijk zonde van het geld. Kijk als je heel het land door rijdt is het het geld op zich wel waard. Rijd je alleen vaste stukken dan vind ik een GPS radardetector onnodig. Aangezien je toch wel weet waar de vaste palen staan heb je dit in dat geval niet nodig.

In het geval je lokaal rijdt spaar even door voor een Stinger DSI.
 
hou dat geld voor dat spul lekker in je zak,gewoon kijken waar het blijkbaar even mag(daar waar anderen u voor(bij)gaan)
en gewoon de plaatselijke gewoontes afkijken .
 
Pfff koop dan gewoon een PDA. Daar heb dan nog veel meer aan. En is zelfs bruikbaar met mobiele controles als het goed is. En LEGAAL.

Next week mine *D
 
Pfff koop dan gewoon een PDA. Daar heb dan nog veel meer aan. En is zelfs bruikbaar met mobiele controles als het goed is. En LEGAAL.

Next week mine *D

idd, en als je dan deze link volgt dan krijg je die software voor niks ook ;)

Moet je wel een bepaald soort routeplanner hebben om het te kunnen gebruiken maar zelfs die is al in gekraakte vorm te krijgen.

Komt hier de link: gratis dus geen spam :P
http://checkpoint.oabsoftware.nl/

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan