GPS Routes in UK - Cambridge?

Sphyrnidus

MF veteraan
29 jun 2004
6.839
992
Zuid Holland
Voor mijn werk ben ik volgende maand enkele dagen in Cambridge en dan heb ik het weekend om te touren want de pond gaat pas zonagavond weer terug van Harwich. Dus ging op zoek naar routes in de UK in de buurt van Cambridge maar vond dus niets hier, noch op de Nederlandse sites noch daar. Is er iemand die routes heeft of weet in de buurt van Cambridge, dus ten noorden van London? Bij voorkeur voor de Garmin.
Dank voor de moeite
Hans
 
Ja dat zou kunnen, maar ik ben ook nog aan het verhuizen dus de tijd is erg krap en als iemand nu al leuke routes heeft....
 
op de site van gps-tracks.nl staat een 6-daagse tocht door Engeland en een van 6 dagen door Schotland. Mogelijk dat een deel van die routes bij je langs lopen?
 
De route vanaf de pond naar Cambridge toe is de enige die enigszins haalbaar is van die 6 daages tour. Ik had hem inderdaad over het hoofd gezien. Dank daarvoor
Het is opmerkelijk hoe weinig er in de UK te vinden is op dit gebied. Terwijl je er toch heerlijk kan touren. De enige site die ik heb gevonden is www.bestbikingroads.com maar dat zijn allemaal stukjes van 10-15 km. Vandaar dat ik het topic nog maar eens een schopje geef.
 
BIKE magazine heeft bij het laatste blad (of die daarvoor) een boekje gedaan genoemd: Britain's Road Bible
Met 45 prachtige wegen door heel Groot-Brittanië

Ik heb hem gekocht omdat ik van de zomer bij familie op bezoek was in Wales, ik kan wel een paar bladzijdes vlakbij Cambridge inscannen als je wilt? :]
 
Dat zou ik heel leuk vinden als je die moeite zou willen nemen. Mail s.v.p. naar sphyrnidus@gmail.com. Dank vast voor de moeite.
Hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan