GPS voor auto en motor?

Michelleke

MF'er
13 mrt 2003
163
0
Noeveren
Welke toestellen kan je vlot overzetten van je motor naar je auto?
Liefst met ingebouwde batterij zodat een voedingskabel niet vereist is...

Is het hiervoor wachten op de Tomtom Rider of zijn er nu al modelletjes beschikbaar, die beschikken over motor en auto beugels( is de Rider trouwens te gebruiken in de wagen?)

Zijn misschien domme vragen maar ik ben een leek in dit soort dingen... :X

Alle tips zijn welkom, liefst met een link naar site of foto want GPS dient
ook voor vriendin haar wagen en zij vindt de look ook belangrijk!

Bedankt :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Nokia 6600 met Route 66. Kan mee op de fiets, in de auto, lopend, op de motor. Telefoontje heb ik altijd bij me, en als ik de GPS wil gebruiken hoef ik alleen de GPS ontvanger erbij mee te nemen en dat is maar een klein dingetje, stop je zo in een jaszak. Op de motor doe ik dan nog een oortje in en dan kom ik overal.
Bevalt mij erg goed!
 
Ik heb een Nokia 6600 met Route 66. Kan mee op de fiets, in de auto, lopend, op de motor. Telefoontje heb ik altijd bij me, en als ik de GPS wil gebruiken hoef ik alleen de GPS ontvanger erbij mee te nemen en dat is maar een klein dingetje, stop je zo in een jaszak. Op de motor doe ik dan nog een oortje in en dan kom ik overal.
Bevalt mij erg goed!
dan zal ik meteen mijn vraag ook stellen: heb je de oortjes met een draadje of ook via bluetooth...
 
Garmin Streetpilot of idd Perfect Pilot. Te koop bij GPS Shop Notter. Deze zaak is trouwens gegarandeerd de goedkoopste en je krijgt goede service en uitleg. Ik heb er goede ervaringen mee in elk geval. :Y
 
Welke toestellen kan je vlot overzetten van je motor naar je auto?
Liefst met ingebouwde batterij zodat een voedingskabel niet vereist is...