GPX 600R

Piwi

Rookie
20 apr 2003
10
0
Rijswijk
Zijn er nog KAWA rijders wakker!!!
IK vraag me af wat jullie top snelheid is geweest met een
GPX 600R en of jullie er ook wheelie's en of stoppie's mee kunnen maken.

Mazzel !!! :Z :Z :Z
:z :z :z
 
wel wakker maar geen 600. met een zx vorig jaar 290 op de teller in duitsland maar dat duurde kort.......... hummmmmm vondt het eng worden.. zeker op een geleende brommer....
 
290 is inderdaad snel ja, volgende week heb ik mijn Kawa GPX 600R dan ga ik zeker een keer naar de autobaan in duitsland om te :]

Mazzel !!!
 
Misschien kunnen jullie mij wat meer over deze fiets vertellen.

Rij-impressied ed.
Is het waar dat ze vrij moeilijk starten en totdat ze warm zijn erg rammelen?
Het sturen..... heb me laten vertellen dat ze vrij moeilijk de bocht in willen.


Hoor graag van jullie.
 
Ik had het je graag willen vertellen Biker Lady maarrre ik heb mijn Kawa Donderdag pas.
Maar die ene proefrit beviel me bijzonder goed, en een kameraad van mij die rijdt een Ducati hij had ook een proefrit op die Kawa gemaakt en die zij dat ie wel lekker stuurde beter dan zijn fiets.
Dus dat zegt wel genoeg toch. 8-)
 
idd.

nou dan wens ik je alvast veel plezier met je aanstaande Kawa.
Laat me nog maar eens weten hoe hij je bevalt.

suc6 ermee
 
ik heeft een gemodde gpz600r (bijna hetzelfde als gpx) en heb er zonder kuip, liggend op de tank, met (geijkte) digitale snelheidsmeter 200 op gehaald. geen fijn plan op zo'n oud barrel moet ik zeggen. vind 140 cruisesnelheid wel genoeg. wheelys en stoppies zijn ook geen probleem. gewoon creatief zijn met je koppeling. steppies en zijstandaard 8-) aan de grond is ook zo moeilijk niet mits juiste plakkers eronder (bt45).
 
ik heb ook iets van 205 210 gehaald wheelies en stoppies geen probleem
probeer alleen niet te hard te landen (kost je een voorvork)
ik heb zelfs een X 180 gehaald met een Koffier achterop.
voor de rest een :} fiets stuurd heerlijk maar jammer genoeg niet zoveel Keus
in 16" banden. alleen als je een sport luchtfilter + uitlaat monteerd vergeet dan de carburatie niet aan te passen ,anders rijd hij veel te arm dit gedoe heeft me een cylinderblok + dito zuigers gekost.
 
Bedankt voor jullie reactie en ik zal met dat landen zeker rekening gaan houden
Want ik wil die fiets niet stuk rijden.

Mazzel !!! *D
 
Ik heb 'm plat liggend op de tank op 225 gehad op de Philipsdam op een stuk waar het wat afloopt. één ding weet ik wel: harder gaat ie van z'n levensdagen nooit!

Ook wheelies zijn goed mogelijk op deze fiets. :}
 
Mijn top is 220km/h plat op de tank. Wheelies en stoppies heb ik nog nooit gemaakt. Ga liever plat door de bocht en ik ben niet zo'n stunt held. Ben nogal bang dat ik op mijn plaat ga en dan is het motorrijden over voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan