GPX-bestand rijden en toch flitswaarschuwing - hoe?

BelgianTriple

MF veteraan
9 jan 2003
1.564
30
België
Ik gebruik op de moto GPX-vierwer om, al dan niet, zelf in mekaar gestoken routes te rijden op basis van een GPX-bestand.

Door de enorme toename van flitspalen en trajectcontroles hoopte ik op GPX-viewer te kunnen rijden en op de achtergrond Waze openzetten voor de meldingen.
Dit lukt blijkbaar niet.

Hoe doen jullie dit, op de smartphone, gpx-routes rijden en toch flitswaarschuwingen ontvangen?
 
Werkt flitsmeister ook niet op de achtergrond? Ik heb FM altijd achter een podcast of Google Maps draaien. (Alleen geluid)
 
Werkt flitsmeister ook niet op de achtergrond? Ik heb FM altijd achter een podcast of Google Maps draaien. (Alleen geluid)
Ik denk niet FM even efficiënt is in belgië als in nederland - vergeten te melden in de OP - ik ben uit België
 
Calimoto doet t allebei, gpx route en flitswaarschuwing. Kost je alleen 50 euro per jaar. Gebruikt voor trip naar Italie via duitsland, zwitserland. Gros van de fliters weet ie wel.
 
TomTom go gebruik ik op mijn Android, goed zoeken op het net en dan kun je wel een versie krijgen (ik dacht Zuid Afrika). Via de computer importeert ik gpx in mydrive (even een account aanmaken) en dan staat hij vanzelf in mijn telefoon .
 
Die kloppen alleen niet heel erg goed.
En, in BE komen er nonstop nieuwe bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan