GPX files voor meerdaagse (vakantie) tochten

thenico

MF'er
8 mei 2013
194
73
Hi All,

In 2018 wil ik graag een aantal meerdaagse tochten cq (mini)vakanties gaan rijden.
Nu kan ik natuurlijk gewoon naar een plek rijden en daar wat tochtjes maken, of er een puzzel van maken en proberen meerdere routes aan elkaar te plakken maar ik zoek eigenlijk gewoon "kant en klare" routes voor meerdere dagen naar FR, DE etc.

Op de routesites zie ik eigenlijk alleen gpx files voor dagtrips zijn er bij jullie misschien ook sites die complete (rond)reizen te downloaden hebben?

Indien niet, hoe plannen jullie dan de reis (en hoe weet je zeker dat je de mooie weggetjes niet mist?

Dank voor de input alvast!
 
Indien niet, hoe plannen jullie dan de reis (en hoe weet je zeker dat je de mooie weggetjes niet mist?

Kaart erbij pakken, mooie kronkelwegen uitzoeken, overnemen in de navigatie, rijden.

Waar je ook heen gaat, er zijn toch teveel mooie wegen om in een keer te rijden. Of je nou zelf je routes maakt of je plukt ze van internet, het is toch een keuze uit verschillende wegen in de omgeving. En dan mis je toevallig die ene mooie weg, die ligt er dan volgend jaar ook nog wel.
 
Wat mooi is is voor iedereen ook nog weleens verschillend. Een geweldige gedownloade route kan dus ook wel eens tegenvallen.

Lekker downloaden en mooie weggetjes rijden gaat niet altijd op.
 
Dan voor de tip Hans, ik denk dat ik lekker lui gewoon de stick maar bestel, is precies wat ik zoek en kan ik oom meteen een aantal jaar verder.
Dank allen voor de tips!

Cheers!
Nico
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan