GPX600R, 1991, 31850 km, E900,-

Sven

MF'er
27 mei 2007
40
0
Ermelo
Omdat ik over wil stappen naar een tourmotor bied ik hierbij mijn Kawasaki GPX600r aan.

Bouwjaar: 1991
KM-stand: 31850

€900,-

Motor is toe aan een nieuwe achterband.

full
 
Laatst bewerkt:
Zou je dat ding nou wel verkopen? Wat moet je dan met je nickname? ;)

Succes met de verkoop.

Ach, dan verander ik 'm maar in Sven NTV650. Tenminste, dat wordt het waarschijnlijk volgende week. Vanmiddag proefritje gemaakt, rijdt heel leuk, wel wat langzamer, maar daar gaat 't me ook niet om. Stuurt wel heerlijk... :]
 
Openingsbod van E650,-

Waarschijnlijk lever ik 'm in bij de zaak waar ik de NTV koop, moet even kijken wat ze ervoor geven. Inruil geniet nu ook eigenlijk wel de voorkeur, dan ben ik er ook gelijk helemaal van af. Ben bij verkoop aan particulier toch altijd beetje huiverig dat de koper dan drie km na aankoop al stil staat ofzo. Niet dat daar reden voor is, maar lijkt me wel superlullig. Dat evt. risico ontloop ik natuurlijk bij inruil...
 
Waarschijnlijk lever ik 'm in bij de zaak waar ik de NTV koop, moet even kijken wat ze ervoor geven. Inruil geniet nu ook eigenlijk wel de voorkeur, dan ben ik er ook gelijk helemaal van af. Ben bij verkoop aan particulier toch altijd beetje huiverig dat de koper dan drie km na aankoop al stil staat ofzo. Niet dat daar reden voor is, maar lijkt me wel superlullig. Dat evt. risico ontloop ik natuurlijk bij inruil...

mocht je nog op zoek zijn naar een ntv, ik heb de mijne in de verkoop. Laat maar weten als je interesse hebt, en uiteraad als de koop bij deze zaak niet doorgaat :)
 
mocht je nog op zoek zijn naar een ntv, ik heb de mijne in de verkoop. Laat maar weten als je interesse hebt, en uiteraad als de koop bij deze zaak niet doorgaat :)


Ik ben benieuwd, kun je me wat info inclusief foto's mailen?

Alvast bedankt!
 
*O* *O* *O*

Vanmorgen ingeruild, kan m'n nieuwe motor, een NTV650, donderdag ophalen!
Ik kreeg voor m'n GPX nog meer dan m'n vraagprijs hier... *O*

Nog even iets anders: is het mogelijk om je nickname hier te veranderen? Slaat nu niet echt ergens meer op he?
 
fotooos? of heb je die NTV van deze site gekocht (bros)

Nee, ik heb 'm bij een winkel gekocht, ik heb nog wel naar de bros gekeken, maar vond cardan bij de 'gewone' NTV650 wel ideaal. Bovendien kon ik mijn eigen fiets nu mooi inruilen. :)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan