GPX600R..aanpassingen

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
Ik heb een GPX geruild met een oude cb en wil nu het weggedrag van het ding wat aan gaan passen. Het schijnt geen bochtenridder te zijn, mede door een aantal zaken :

- achterbruglagering ; nieuwe bussen bestellen
- nieuwe banden ; BT's erop
- voorvering is al voorzien van WP's
- 16 inch voorwiel vervangen door een 17 inch, maar de vraag is ; KAN DAT ?

Verdere aanpassingen ?

graag ff reactie })
 
stel je vering gewoon goed af. heb ik ook bij mn gpztje gedaan en scheelt de helft. dus gewoon lucht erbij en rijden :D
 
_O-

had ik moeten weten...zooooeeewaaai terug :W

Maareh..ik heb van het fameuze anti-duiksysteem gehoord...hoe schakel ik dat uit ?
En verders...standje vering ; hoe en wat ?
 
1,5 bar in je voorvork zeker.

Van de week nog een klant, keerringen lekten nogal.... Goh wat raar

Bjorn

2.5 bar zit er in mijn vork }) en gaat al een jaar goed.

@ triaatje: anti duik kun je niet zomaar uitzetten... dan moet je alles eraf halen, plaatjes ipv je anti duik zetten en nieuwe remleidingen monteren. ik vind het de moeite niet waard. ( ben zoekende naar usd ) ;)
 
Er zitten al nieuwe |WP-veren in, maar ik zal ff zien wat ik met de luchtdruk kan. Hoe zit het met de achterkant/vering en demping ? Is daar nog winst te behalen ?
 
ff serieus mensen...iemand voorbeelden van aanpasingen op een GPX600r ? heb al aanpassingen van een 750 gezien, maar wat is bijvoorbeeld mogelijk ? Is bijv. een andere tank te plaatsen ?
 
haha, ook wel appart een spijkerfiets :P is het geen idee om dat gewoon te laten zitten :]
 
ff serieus mensen...iemand voorbeelden van aanpasingen op een GPX600r ? heb al aanpassingen van een 750 gezien, maar wat is bijvoorbeeld mogelijk ? Is bijv. een andere tank te plaatsen ?

geen fighter, maar toch wel redelijk verbouwd:
afb0001ul5.jpg


wat betreft vering: ik heb er voor en achter technoflex op zitten, en dat rijdt zoveel malen beter dan de standaard vering :Y

edit: sorry voor het verneuken van de lay-out :X
 
mmhh...als ie opgeleukt wordt toch nog iets extremer, maar dit is al way to go :}

Die kuip mot er eerst af, heb trouwens voor al WP, maar dan eens verder kijken :)
 
geen fighter, maar toch wel redelijk verbouwd:
http://img189.imageshack.us/img189/167/afb0001ul5.jpg ((Afbeelding))

wat betreft vering: ik heb er voor en achter technoflex op zitten, en dat rijdt zoveel malen beter dan de standaard vering :Y

edit: sorry voor het verneuken van de lay-out :X

Wat een raar stukje plakband op je zadel :P
(en niet alleen de buren zijn blij :N )
 
Terug
Bovenaan Onderaan