GPX600r (ninja/1991) blok gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

tmoons

MF veteraan
7 jan 2004
4.373
158
Goede middag!
Ik zoek een net GPX600R blokkie.

GPZ600 mag eventueel ook, en zelfs een 750 is een optie... echter het moet wel in een GPX600r uit 1991 passen! (ZX600 C4)

Hoeft geen toeters en bellen te hebben ( start motor, dynamo, carbs etc....allemaal niet nodig)

Heb je iets liggen, liefst in de omgeving amsterdam/utrecht.

noodzaak is komen te vervallen. slotje aangevraagd.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een blok liggen van een C3. Die zijn uit '90. Maar voor zover ik weet zijn al die gpx'en voorzien van 't zelfde blok.

Het blok van mij heeft iets van 60.000 gelopen en staat sinds afgelopen winter stil. Dit omdat de startkoppeling de geest heeft gegeven. :( Dus tja.., ik weet niet wat je precies van plan was met het blok, maar erin schuiven en lopen is het helaas niet. Voor de rest vertoont het naar mijn weten geen mankementen.

Dat ik er zelf trouwens niet mee verder ben gegaan is omdat de GPX voor mij eigenlijk net wat aan de kleine kant is en ik dus elk excuus aan wou grijpen om een andere fiets te kopen. :P

Maar goed... Laat maar weten wat je er van denkt. Ik kom trouwens uit Gouda. :)
 
TvE bedankt. ik hou je in de gaten! het liefst heb ik uiteraard wel een 1 op 1 swap.
 
Daar ging ik ook wel een beetje vanuit ja. :) Maar goed, ik hoor het wel als je 'm mocht willen hebben. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan