gpz 1000 rx

rolocop

MF'er
30 jul 2011
222
0
ben op zoek naar uitlaat -voorbuizen van een gpz1000rx voor een leuke prijs .

wie heeft er nog wat liggen ?
 
Laatst bewerkt:
Zijn deze uitlaten niet uit 1 stuk standaard .
Linker deel en rechterdeel wel appart met balanspijpje.

Heb nog wel 4 in 1 bochtenset van ZZR1100, past er volgens mij ook onder
 
Zijn deze uitlaten niet uit 1 stuk standaard .
Linker deel en rechterdeel wel appart met balanspijpje.

Heb nog wel 4 in 1 bochtenset van ZZR1100, past er volgens mij ook onder

De buizen van eenzx10 oudmodel hebben wel in 1stuk buis en demper
Maar ik zoek voor de gpz1000 deze heefr losse delen .4in 1 houd ik niet van ,)))
 
Denk het niet ,, heb ik ook een nieuwe liggen , maar die zijn anders onder -((

ga wel kijken voor een lasser misschien dat die er iets van kan maken...
dit is wat eerst goed moet komen voordat ik door ga met ombouwen -)
 
Hallo zelf heb ik deze net vervangen aan mijn GPZ1000rx ik heb ze van ebay na klein beetje handel voor 146 incl verzendkosten ze kwamen uit liverpool, zondag betaald, woensdagochtend in huis! uitstekende bochten!

en het mooie, ze hebben er nog een paar:

http://www.ebay.nl/itm/Kawasaki-GPZ...ycle_Parts&hash=item4d09d08131#ht_2823wt_1139

persoonlijk vond ik het geen verkeerde prijs voor zgan uitlaatbochten

Ja klopt dit heb ik ook gezien ....maar bijna 150 euro......... ,, fiets heb ik gekocht voor dit bedrag.....hobby moet wel leuk blijven maar niet te duur . *O* ga kijken dat ik het gelast krijg met een rvs buisje . komt goed

p.s voor 130 pond plus 20 pond verzend kosten......150 pond +- 217 euro ...knap gedaan als je 71 euro er af kan praten -)) :Y
 
Laatst bewerkt:
150 pond is ongeveer 175,40 aldus wisselkoers.nl, maakt het weer iets minder knap:P hahah maar dat is gewoon kwestie van "voorstel doen" en dan kunnen ze tegen voorstel doen of accepteren

als je de motor hebt gekocht voor 150 ( ben trouwens wel benieuwd hoe hij er dan uit ziet ) dan is alles al snel duurder hé:P
 
het is een van de laatste type;s moet wel een kuip deel maken . (andere kant)
full
 
dat ziet er niet verkeerd uit voor dat geld! moet er verder nog wat aan gebeuren? en laatste types, is deze dan net wel of niet belasting vrij?
 
150 pond is ongeveer 175,40 aldus wisselkoers.nl, maakt het weer iets minder knap:P hahah maar dat is gewoon kwestie van "voorstel doen" en dan kunnen ze tegen voorstel doen of accepteren

als je de motor hebt gekocht voor 150 ( ben trouwens wel benieuwd hoe hij er dan uit ziet ) dan is alles al snel duurder hé:P

Ech ja over de engels pond ligt iets lager maar 1.17628 EUR is 1 pond , zal wel schommelen denk ik ,,,maar goed,,,, lassen is goedkoper -))
 
dat ziet er niet verkeerd uit voor dat geld! moet er verder nog wat aan gebeuren? en laatste types, is deze dan net wel of niet belasting vrij?

hij is van 89 dus in 2016 vrij van belasting .-((

dat er nog iets aan moet gebeuren ,,,ja alles ...... voorvork ,wielen gaan weg .
komen 17 inch wielen onder . alleen een zijdeel in deze kleur moet ik nog hebben .
en het zadel moet opnieuw worden bekleed .

de rest is gewoon goed .
 
Laatst bewerkt:
hij is van 89 dus in 2016 vrij van belasting .-((

dat er nog iets aan moet gebeuren ,,,ja alles ...... voorvork ,wielen gaan weg .
komen 17 inch wielen onder . alleen een zijdeel in deze kleur moet ik nog hebben .
en het zadel moet opnieuw worden bekleed .

de rest is gewoon goed .


uitlaat is weer goed ... dus hoef geen andere uitlaat meer ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan