gpz 600 gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.

ossi

Rookie
29 mrt 2006
3
0
belgie
Hallo,'kheb hier nog ne kawasaki gpz 600 die in de weg staat.Motor heeft een verbrande klep.Er staan nieuwe banden op ( pirelli MATCH MT 08 130/90-16 67V achteraan en 120/80 VB 16 (60) vooraan.Tandwiel en ketting en remblokken waren ook net vervangen toen ie het begaf.'Tis wel ne ratbike want door schuiver was de kuip naar de knoppen en heb er toen een zelfgemaakt kuipje opgezet.Gratis af te halen.Grtz.
 
eeeeh, garantie? financiering :+ :+ O-)



(sorry, kon t niet laten, ben wel alle andere zeuren voor..)
 
Hey


Ik heb een vriend die een motorrbw heeft maar geen motor, zou wel vet zijn als ik deze van u mag hebben . Ik wil er graag wel iets voor terug geven.

Woon zelf in maastricht dus belgie is voo rmij ergdichtbij.

Ik hoor graag van je.

ikbensaid apestaartje hotmail punt com

Alvast erg bedankt!

Brakke Gaid
 
ik kan em wel gebruiken om mn eigen gpz600 weer goed te maken :D moet onderhand ook es wa aan gedaan worden :P
mail: gxtream at gmail punt com
 
Hoi,

Zou de gpz ook wel bij je op willen komen halen.
Laat maar weten waar en wanneer en ik ben er.
Kom zelf uit Helmond en kan de gpz goed gebruiken om mijn eigen gpz-je weer op de weg te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
K'ga gewoon het lijstje af,heb gemailed naar fast eddy,als die ni komt mail ik de volgende.Grtz.
 
ik wil ook me maatje helpen aan een motor, je krijgt van mij wel een kratje bier of een flesje bacardi als toon der dankbaarheid ;)
 
Greibels, zit ik de hele dag op MF, kijk ik hier overheen. _O-

Vraag me wel af hoe diep het in Belgie is, en hoe de motor uit te voeren.. kosten etc.. :+

Succes voor de nieuwe eigenaar. *O*
 
Hey


Ik heb een vriend die een motorrbw heeft maar geen motor, zou wel vet zijn als ik deze van u mag hebben . Ik wil er graag wel iets voor terug geven.

Woon zelf in maastricht dus belgie is voo rmij ergdichtbij.

Ik hoor graag van je.

ikbensaid apestaartje hotmail punt com

Alvast erg bedankt!

Brakke Gaid
:N


:P :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan