GPZ 600R

Mark TT

MF veteraan
8 jun 2002
4.951
0
Den Bosch
www.race-academy.nl
aanschafprijs zegt niet alles; wat kan je op korte termijn DAARNAAST nog verwachten?

-ketting/tandwielen (200 Euro)
-banden (350 Euro)
-beurtje of beurt (200-400 Euro)
-schijven (heel erg duur)

Neem iemand mee die verstand heeft van motoren. Hoe klinkt ie, hoe rijdt ie, is ie recht, heeft ie ooit schade gehad, dat soort dingen. Let op zaken die verdacht zijn, zoals mogelijke reparaties (spuitwerk). Hoe staat het met de vering, met de wiellagers, speling in het balhoofd etc.? Wat is inmiddels vervangen ? (1986= zo'n 16 jaar oud....)

Moet ik even doorgaan?
 

Janus J Jaspers

Die hard MF'er
20 jun 2002
290
0
1000 euro als ie nog redelijk goed is, zou ik er voor geven. Oud lel en GPZ staat volgens mij bekend als een machine met veel gezeik.
ho, ho, ho. Oud lel ok, maar voor mij staat een gpz600r bekend als een probleemloze machine. Heb er zelf jarenlang een afgeragd, tot +100.000 km op de teller. Heeft altijd goed gelopen.
1000 euro alstie goed is inderdaad.
 

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
22.058
410
Nederland
www.startersmotor.nl
ho, ho, ho. Oud lel ok, maar voor mij staat een gpz600r bekend als een probleemloze machine. Heb er zelf jarenlang een afgeragd, tot +100.000 km op de teller. Heeft altijd goed gelopen.
1000 euro alstie goed is inderdaad.
Ik las alleen maar slechte verhalen over die dingen,dan dit stuk, dan dat stuk... of je rijd netjes of de mensen die klagen hebben zo'n ding gewoon afgeragt zonder dat erbij te vermelden...