GPZ 600R

hollander

MF'er
23 jun 2001
171
0
zwijndrecht
ik ga woensdag voor een gpz600 kijken uit 1986
weet iemand waar ik op moet letten bij zo`n motor?
hij kost 1800 euro is dat te veel of is het goedkoop?
alvast bedankt
mvg wim
 
Het is veel geld voor een 16 jaar oude motor. €1200 lijkt me een stuk redelijker.
 
aanschafprijs zegt niet alles; wat kan je op korte termijn DAARNAAST nog verwachten?

-ketting/tandwielen (200 Euro)
-banden (350 Euro)
-beurtje of beurt (200-400 Euro)
-schijven (heel erg duur)

Neem iemand mee die verstand heeft van motoren. Hoe klinkt ie, hoe rijdt ie, is ie recht, heeft ie ooit schade gehad, dat soort dingen. Let op zaken die verdacht zijn, zoals mogelijke reparaties (spuitwerk). Hoe staat het met de vering, met de wiellagers, speling in het balhoofd etc.? Wat is inmiddels vervangen ? (1986= zo'n 16 jaar oud....)

Moet ik even doorgaan?
 
1000 euro als ie nog redelijk goed is, zou ik er voor geven. Oud lel en GPZ staat volgens mij bekend als een machine met veel gezeik.

ho, ho, ho. Oud lel ok, maar voor mij staat een gpz600r bekend als een probleemloze machine. Heb er zelf jarenlang een afgeragd, tot +100.000 km op de teller. Heeft altijd goed gelopen.
1000 euro alstie goed is inderdaad.
 
ho, ho, ho. Oud lel ok, maar voor mij staat een gpz600r bekend als een probleemloze machine. Heb er zelf jarenlang een afgeragd, tot +100.000 km op de teller. Heeft altijd goed gelopen.
1000 euro alstie goed is inderdaad.

Ik las alleen maar slechte verhalen over die dingen,dan dit stuk, dan dat stuk... of je rijd netjes of de mensen die klagen hebben zo'n ding gewoon afgeragt zonder dat erbij te vermelden...
 
Vriend van me verkoopt de zijne ook... € 1.200,00 moet kunnen hoor...Jammer dat je zo ver weg woont.

veel succes met het bieden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan