GPZ 750/900/1000/1100 liquid cooled topic

800 vind ik te veel.
Ik heb vaker een motor gekocht die niet loopt, probeer altijd om te rekenen naar de waarde van losse onderdelen. Mocht het niks worden.
Ik zou €500 geven maar liever verder kijken.
 
800 vind ik te veel.
Ik heb vaker een motor gekocht die niet loopt, probeer altijd om te rekenen naar de waarde van losse onderdelen. Mocht het niks worden.
Ik zou €500 geven maar liever verder kijken.

Eens met beiden. 500 of in die buurt voelt een stuk beter.

En ik ga sowieso dinsdag eerst bij een andere kijken.
 
Vanavond een '93er GPZ900R wezen bekijken voor een eventuele koop.

Plus:
Zag er compleet uit en niet verbouwd.

Min:
Niet echt strak meer, topkuip was overgespoten met volgens mij een lekke plantenspuit, carbs lagen los wegens onderhoud(?) Blok liep dus niet en geen accu erin, stuur zou trillen.

Indruk: leuke complete basis voor mijn plannen, maar dat het blok niet loopt is een mega risico. Kan kleinigheid zijn of iets desastreus. Trillend stuur lag aan versleten balhoofd volgens eigenaar.

Vraagprijs 800, ik zou er in deze staat liever 650 max voor geven.

Ga sowieso dinsdag nog bij die 900r kijken die een paar posts terug stond.

Wat is jullie mening?

Voor 120 euro heb je een extra motorblok.
Tenminste die marktplaats advertentie had ik ook gelinked hier
 
Mooie kleurstelling (zelfde als die van mij :P ). Nette uitlaten ook, ik heb van de motad Neta de voorbochten. Deze zijn van rvs waardoor het balans pijpje onder het blok niet meer zo snel zal doorrotten.
Nog grote plannen mee? Of gewoon rijdend maken.
Gewoon rijdend maken en origineel houden, zelf rij ik hier op ook leuk. dit blok heb ik paar maanden terug helemaal gereviseerd.

IMG-20200420-WA0026.jpeg
 
Hey daar !
Ik zie/lees dat er “nogal” gezocht wordt naar een nette en in prima originele staat zijnde Gpz900. Ik verkoop mijn Gpz900, staat momenteel op MP. Take a look ! Super nette, goudeerlijke bike. En totaal origineel. Motor loopt als een zonnetje. Beurt gehad, dus opstappen rijden, genieten, enz. (Rood/zwart).
 
Carbs zullen zeker op het to-do lijstje staan. Ik weet niet hoe je frans is als ‘ollander, maar dit filmpje is wel lachen:

Verder vond in deze knakker, zij het een tikje gestoord, ook wel grappig:

En dan nog een niet-grappige, heel zakelijke Duitser met een kanaal met veel goede tips, oa hoe de carbs op de inlaatrubbers te krijgen. En alle ‘ollanders spreken toch vloeiend Deutsch, nicht?
 
Dat kan even duren want ik zit in de aanloop van een FZR project......

Maar deze beauty kan maar vast in de tuin staan tenslotte
 
De oude dame heeft een nieuwe plek gevonden:

Bekijk bijlage 1626843
Bekijk bijlage 1626844
Bekijk bijlage 1626846

Ze is ouder dan ik dacht, een '85er dus behoorlijk antiek.

Eerst eens een plekje geven en dan gaan we eens kijken wat we ermee gaan doen.

Dit ding blijft toch echt mooi hoor!
De oude dame heeft een nieuwe plek gevonden:

Bekijk bijlage 1626843
Bekijk bijlage 1626844
Bekijk bijlage 1626846

Ze is ouder dan ik dacht, een '85er dus behoorlijk antiek.

Eerst eens een plekje geven en dan gaan we eens kijken wat we ermee gaan doen.

Dit ding blijft toch echt mooi hoor!
Mooi kawasaki rene ,succes ermee ( even dit je garage wat zie ik toch voor bekends daarin)😀
)
 
Zojuist ook een juweeltje in huis gehaald. Gpz 1000 rx. In hele nette staat.
Heeft een beurtje nodig, bandjes en voorvorkkeerringen, maar verder in nette staat.
Blij mee!
 

Bijlagen

  • 180700483_2865170987144783_7193148856297746470_n.jpg
    180700483_2865170987144783_7193148856297746470_n.jpg
    373,2 KB · Weergaven: 25
  • 180295075_1368823566843740_6229411278657159416_n.jpg
    180295075_1368823566843740_6229411278657159416_n.jpg
    203,5 KB · Weergaven: 24
voor de Gpz900r knutselaars. Heb hier nog een gloednagelnieuwe kettinggeleider liggen. Oem materiaal. Nieuw in doos dus. iemand interesse ? Schappelijke prijs !
 
Hallo allemaal, sinds kort heb ik een nieuwe accu geplaatst. Oude accu was heen. Maar er doet zich momenteel het volgende voor. Starten gaat prima nu, voorheen door de slechte accu niet. Maar als ik een tijdje gereden heb en de motor is goed warm, en ik wil hem daarna weer starten dan krijg ik hem niet meer aan de praat. Aangezien je als motorrijder altijd de verlichting aanhebt is mijn vermoeden dat de dynamo slecht is of kapot? Aangezien ik niet meer kan starten en alleen nog maar de relais hoor tikken. De verlichting zal dus de accu leegtrekken als gevolg. Zit ik kwa analyse in de buurt of toch iets anders? Thanks alvast voor eventuele feedback hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan