GPZ 750/900/1000/1100 liquid cooled topic

wauw 2
full
 
Onderweg uit Duitsland deze rvs 4 in 1 :)

rvs-4in1.jpg


Maarrr. . . . . heb ook een bod uitgebracht op een 2e GPz 900R met een fraai 2 in 2 systeem erop. Dat bod is geaccepteerd.

Als die aankoop doorgaat (eerst kijken hoe de GPz er in het echt uitziet) komt deze 4 in 1 beschikbaar.
 
Onderweg uit Duitsland deze rvs 4 in 1 :)

[afbeelding]

Maarrr. . . . . heb ook een bod uitgebracht op een 2e GPz 900R met een fraai 2 in 2 systeem erop. Dat bod is geaccepteerd.

Als die aankoop doorgaat (eerst kijken hoe de GPz er in het echt uitziet) komt deze 4 in 1 beschikbaar.


Ik heb zeker interesse :Y
 
Dit weekend naar de British Superbike mannen in Assen geweest. Wat ging dat weer hard daar. Respect voor deze mannen...
full
 
Misschien heb ik iets gemist, maar ik ben wel nieuwsgierig naar je plannen.
Zie dat je (veel) onderdelen van de GPZ 750 verkoopt. Je hebt een 900. . . . .

Straat motor? Racer? :?
 
Misschien heb ik iets gemist, maar ik ben wel nieuwsgierig naar je plannen.
Zie dat je (veel) onderdelen van de GPZ 750 verkoopt. Je hebt een 900. . . . .

Straat motor? Racer? :?

Yep, indien ik alle Gpz750 spullen ( welke ik niet meer nodig heb) voor een redelijke prijs kan verkopen ga ik de 900 met wat overblijft opnieuw opbouwen. Wordt een racer cq. straatfiets maar daar ben ik nog niet over uit. Hele winter om over na te denken...maar wel een fiets waar ik lekker aan kan sleutelen.

Plan is om daarnaast een goede kant en klare straatmotor erbij te nemen waaraan ik niet al teveel aan hoef te pielen. Wil graag weer een 140pk+ motor hiervoor en een waar ik partner/zoon/enz. weer een keer achterop kan meenemen. Misschien zelfs vakantie, zal dus geen Gpz worden, maar zeker een Kawa.. ;)
 
GPZ's.... Ik moet nog eens goed in de leer om deze van mijn broer voor te blijven... -O-
Maar kado gaat ie het zeker niet krijgen... :N
full
 
De 900R A7 heeft inmiddels gezelschap gekregen in de garage. Wat een heerlijke machine is de ZX9R :]
De Gpz ligt al weer half uit elkaar om hem opnieuw op te bouwen met de spullen van de 750R racer; breed achterwiel, schakelset, 4in1, nieuwe schokbreker en meer..

Heb daarom veel spul over en stapelt zich hier aardig op. Staat oa op MP, maar als een MF'r interesse heeft laat het me weten. Over de prijs worden we het wel eens ;)

Dus;

- Rode lakset compleet (tank/kuip/kappen/voorspatbord/kont)
- Originele Dempers
- A7 achterwiel (met goede band 150 x 18) /brug/schokbreker/rem.
- veel klein spul.
full
 
Laatst bewerkt:
Idd wel een fijn rijdende machine :Y
Maatje van mij heeft er één, had 'm in 2000 (nieuwer model) nieuw gekocht.
Na 2 weken mocht ik er op rijden van hem.......

Nadat de politie z'n rijbewijs had ingenomen :P _O-

Maareh niet echt een fijne fiets om achterop te zitten :? :N
 
Idd wel een fijn rijdende machine :Y
Maatje van mij heeft er één, had 'm in 2000 (nieuwer model) nieuw gekocht.
Na 2 weken mocht ik er op rijden van hem.......

Nadat de politie z'n rijbewijs had ingenomen :P _O-

Maareh niet echt een fijne fiets om achterop te zitten :? :N


Ja, achterop zit verhaal heb je gelijk, maar valt volgens bijrijder best wel mee...keuze is anders een echte toerfiets te kopen maar dat krijg ik niet over m'n hart.
Optie was een ZZR of ZRX, ZZR vindt ik weer teveel een toermotor en een knappe ZRX is hier te duur. En verschilt niet eens zoveel van de Gpz.... ;)
 
Laatst bewerkt:
_O- Inmiddels ben ik wel een beetje de tel kwijt _O-

Maar zo te zien wel een nette toch ?
Van de GPz 900-tjes valt het wel mee hoor :+ Dit is de 2e
De vorige staat op de boot naar Ghana :) Die zag er op de foto nog wel aardig uit, maar daar moest heel veel aan gebeuren.

Deze is wel netjes en origineel. De tank was aan de linkerkant doorgeroest waardoor het linker zijpaneel naar zijn grootje was. De vorige eigenaar heeft de tank laten lassen. Dat is netjes gedaan. Ander linker zijpaneel zit er bij maar niet in de juiste kleur.

Nadat de tank was gerepareerd is deze er weer op gezet, vol gegooid met benzine. . . . . . . . die er via de carburateurs weer even hard uitspoot -O-

Nadat de eigenaar werd verteld (hij liet al het onderhoud door "anderen" doen) dat het blok open moest om de oorzaak te onderzoeken besloot hij de motor te verkopen.

Denk dat ik een andere volgorde :+ volg om de oorzaak op te sporen.
 
Van de GPz 900-tjes valt het wel mee hoor :+ Dit is de 2e
De vorige staat op de boot naar Ghana :) Die zag er op de foto nog wel aardig uit, maar daar moest heel veel aan gebeuren.

Deze is wel netjes en origineel. De tank was aan de linkerkant doorgeroest waardoor het linker zijpaneel naar zijn grootje was. De vorige eigenaar heeft de tank laten lassen. Dat is netjes gedaan. Ander linker zijpaneel zit er bij maar niet in de juiste kleur.

Nadat de tank was gerepareerd is deze er weer op gezet, vol gegooid met benzine. . . . . . . . die er via de carburateurs weer even hard uitspoot -O-

Nadat de eigenaar werd verteld (hij liet al het onderhoud door "anderen" doen) dat het blok open moest om de oorzaak te onderzoeken besloot hij de motor te verkopen.

Denk dat ik een andere volgorde :+ volg om de oorzaak op te sporen.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :) ziet er op de foto iig best netjes uit.
Dat de benzine eruit stroomt ligt denk ik aan de vlotters. Als ie wat langer stil heeft gestaan bljven ze vaak hangen. Gewoon eerst even goed schoonmaken.

Succes met het "project" ;)
 
Het kan raar lopen, jarenlang bmw mannetje, al een tijdje suzuki classic endurance racer (zie OSS endurance team op FB), en nu....een gpz900r gekocht...met een twist...Want wie kan mij met zekerheid vertellen waar deze kuip vandaan komt ? Merk? Maker ? Als je zeker weet , hoor ik het graag, als je het zeker denkt te weten, ook goed, als je geen idee hebt maar wel een mening.....ook goed... *D
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan