Gpz 900 14000 km orgineel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kawa276

MF'er
10 jan 2019
30
46
Gpz 900 14000 km orgineel
Vraag prijs 4400 euro
 

Bijlagen

  • MPUA8784.JPG
    MPUA8784.JPG
    118,2 KB · Weergaven: 23
  • NWNM1336.JPG
    NWNM1336.JPG
    162,2 KB · Weergaven: 29
  • PMUP5287.JPG
    PMUP5287.JPG
    134,4 KB · Weergaven: 26
  • PRUR1541.JPG
    PRUR1541.JPG
    149,9 KB · Weergaven: 23
  • RGQV0842.JPG
    RGQV0842.JPG
    109,4 KB · Weergaven: 28
  • RLKZ7300.JPG
    RLKZ7300.JPG
    125,2 KB · Weergaven: 26
  • RMJG1317.JPG
    RMJG1317.JPG
    176,2 KB · Weergaven: 26
  • WGCV1263.JPG
    WGCV1263.JPG
    163 KB · Weergaven: 33
  • YFXU1024.JPG
    YFXU1024.JPG
    141,2 KB · Weergaven: 29
In 1991 kocht ik mijn GPz900R voor als ik me niet vergis 7300 gulden. Ik zie dat jij hem afgelopen oktober hebt gekocht van de eerste eigenaar, en ik vraag me af wat jij betaald hebt. ;) Mooie fiets hoor, heb je prima gepoetst ook, zo te zien. Wel jammer van die prijs, want 4400 euro lijkt wel compleet uit de lucht gegrepen; het is nog niet zo dat de GPz al een classic-value heeft. Succes.
 
In 1991 kocht ik mijn GPz900R voor als ik me niet vergis 7300 gulden. Ik zie dat jij hem afgelopen oktober hebt gekocht van de eerste eigenaar, en ik vraag me af wat jij betaald hebt. ;) Mooie fiets hoor, heb je prima gepoetst ook, zo te zien. Wel jammer van die prijs, want 4400 euro lijkt wel compleet uit de lucht gegrepen; het is nog niet zo dat de GPz al een classic-value heeft. Succes.
Hoe kun jij dat zien? RDW kijkt alleen naar de afgelopen 9 jaar, registraties daarvoor tellen niet mee.

Bijvoorbeeld met m'n Nissan Sunny uit 94 was ik 4de eigenaar volgens de RDW, in werkelijkheid was ik de 7de (particuliere) eigenaar. :)
 
Hoe kun jij dat zien? RDW kijkt alleen naar de afgelopen 9 jaar, registraties daarvoor tellen niet mee.

Bijvoorbeeld met m'n Nissan Sunny uit 94 was ik 4de eigenaar volgens de RDW, in werkelijkheid was ik de 7de (particuliere) eigenaar. :)
Dat wist ik niet, als dat zo is dan heb ik een aanname gedaan.

Zo zie je maar dat teveel tijd hebben kan leiden tot het zeggen van domme dingen, ik ben er dus ook niet immuun voor ... _O- :t
 
Ik denk dat het nog een jaar of tien te vroeg is voor deze prijs. ;)
Dat dacht ik ook van mijn 2 taktjes nu kosten ze dubbel zoveel en stijgende,
kortom je kan daar niks van zeggen,de markt bepaald dat,en voertuigen met lage km stand in originele staat stijgen het eerste,
of de prijs van deze te hoog is dat bepaald ook de markt,komen er geen kopers weet je genoeg en zal je of de motor nog
langer moeten bewaren of zakken met de prijs.
 
Dat dacht ik ook van mijn 2 taktjes nu kosten ze dubbel zoveel en stijgende,
kortom je kan daar niks van zeggen,de markt bepaald dat,en voertuigen met lage km stand in originele staat stijgen het eerste,
of de prijs van deze te hoog is dat bepaald ook de markt,komen er geen kopers weet je genoeg en zal je of de motor nog
langer moeten bewaren of zakken met de prijs.
Exact, de markt bepaald op dit moment dat er nog veel te veel van zijn, maar wellicht een enkele liefhebber in deze die hem wel op waarde schat.
Van de tweetakten zijn er meer nostalgische personen op deze aardkloot neergezet. :+
En door onkunde en kosten zijn er veel op de sloop geëindigd.
Zelfs een Jawa is nu steeds meer waard. In beide gevallen is de tijd van geen waarde verstreken, en neemt de zeldzaamheid toe.
Van de GPZ zijn er nog wel een faktor tien extra van op kenteken.
Maar ook dat zal veranderen. :Y
 
Laatst bewerkt:
In 1991 kocht ik mijn GPz900R voor als ik me niet vergis 7300 gulden. Ik zie dat jij hem afgelopen oktober hebt gekocht van de eerste eigenaar, en ik vraag me af wat jij betaald hebt. ;) Mooie fiets hoor, heb je prima gepoetst ook, zo te zien. Wel jammer van die prijs, want 4400 euro lijkt wel compleet uit de lucht gegrepen; het is nog niet zo dat de GPz al een classic-value heeft. Succes.

ja gekocht van eerste eigenaar voor 44 euro heb hem even mooi gepoetst en dacht daar neem ik 00 voor dus 44 +00 = 4400
maar is vraag prijs dus bieden mag _O- :t
 
Pff..dit forum begint echt op een jankforum te lijken. Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks.
Taarten van GPZ's koop je inderdaad voor 750. Maar ga als echte liefhebber maar eens een onverknald ding zoeken. 4400 is misschien wat ruim, maar vindt er eens 1 onder de 3000.
Ik betaal liever wat teveel voor een fatsoenlijk ding, dan te weinig voor een knakenbak.
 
Pff..dit forum begint echt op een jankforum te lijken. Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks.
Taarten van GPZ's koop je inderdaad voor 750. Maar ga als echte liefhebber maar eens een onverknald ding zoeken. 4400 is misschien wat ruim, maar vindt er eens 1 onder de 3000.
Ik betaal liever wat teveel voor een fatsoenlijk ding, dan te weinig voor een knakenbak.

De kawa is vorige week ook verkocht voor meer als 3000 euro
zal dan ook de adv verwijderen nu

bedankt voor de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan