Niet mee eens. Rij eerst maar eens op een Hornet. Stuurt beter dan een sportmotor.Een schade exemplaar van een sportmotor waarvan de kuip aan gort is zijn prettig geprijsd. En het rijdt misschien wel beter dan een hornet.
Waarom zou je op een Hornet voorzichtiger rijden? Omdat-ie misschien iets duurder is? Zo'n GPZ zal ongetwijfeld wat goedkoper zijn in aanschaf, maar de pret als op een Hornet is niet te vergelijken. Zou ff doorsparen.Deze motoren zijn goed betaalbaar, zeker voor een student. Ik kan wel flink sparen voor een hornet maar dat zou dan een heel tijdje opzich moeten laten wachten. Kans is ook groot dat je dan snel voorzichtig gaat rijden, lijkt mij.
Even voor alle duidelijkheid: Die Hornet is gewoon een goede motor; rijdt goed, stuurt gemakkelijk, voldoende vermogen, ziet er mooi uit en is vriendelijk geprijsd. Je zal van mij geen kwaad woord horen.Niet mee eens. Rij eerst maar eens op een Hornet. Stuurt beter dan een sportmotor.
En daar ben ik het niet mee eensOp dinsdag 02 september 2003 12:22 schreef HornEd het volgende:
Zou ff doorsparen.
Dat is ook wel zo. Je hebt helemaal gelijk.En daar ben ik het niet mee eens
Alles beter dan geen motordan komt die Hornet maar een jaar later.
lijkt me niet echt dat de pret afhankelijk is van het type motorfiets,
gpz 900 of hornet 600. Zeker als het de eerste motor is maakt het gevoelsmatig weinig uit.
persoonlijk zou ik voor de gpz 900 gaan als basis voor je "streetfighter, een hornet is tenslotte ook een licht aangepaste cbr 600.....
Enne HornED, heb je beide motorfietsen gereden of ben je gewoon bevooroordeeld..."
He ging mij alleen maar even, om je een bakker te laten zien, waar je eerder om vroeg. Maar ik begrijp dat je liever een Kawa hebt?
Op woensdag 03 september 2003 10:28 schreef Evolutione het volgende:
Maar zie dat jij een bakker heb............ weet jij toevallig of er een heel aantal van die bakker 900r's zijn verkocht? Is er uberhaupt kans dat je zo'n bakker voor een leuk bedrag tegenkom?